اکران تازه‌ترین فیلم جیمز باند به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد

اکران تازه‌ترین فیلم جیمز باند به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد
Copyright AP
Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان، تهیه‌کنندگان تازه‌ترین نسخه از سری فیلم‌های جیمز باند گفته‌اند که اکران این فیلم را به تعویق خواهند انداخت.

آگهی

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان تهیه‌کنندگان تازه‌ترین نسخه از سری فیلم‌های جیمز باند گفته‌اند که اکران این فیلم را به تعویق خواهند انداخت.

تهیه‌کنندگان این فیلم که «زمانی برای مردن» نام دارد از هم اکنون تورهای تبلیغاتی و دیگر نشست‌های مرتبط با آن را لغو کرده‌اند.

قرار بود این فیلم در ماه آینده، آوریل، در کشورهای دنیا اکران شود اما با تصمیم جدید تهیه‌کنندگان این زمان تا ۱۲ نوامبر سال جاری به عقب افتاده است.

پیش‌تر دو سایت تخصصی هواداران فیلم‌های جیمز باند در نامه‌ای مشترک و سرگشاده از تهیه‌کنندگان فیلم درخواست کرده بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکران آن را به تعویق بیاندازند.

تهیه‌کنندگان در بیانیه‌ای گفته‌اند تصمیم دائر بر تغییر زمان اکران فیلم پس از «ملاحظه با دقت و ارزیابی وضعیت بازار جهانی سینما» اتخاذ شده است.

در فیلم «زمانی برای مردن» دانیل کریگ بار دیگر در نقش مامور مخفی سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا ظاهر شده است. این پنجمین بار است که کریگ در کاراکتر مأمور ۰۰۷ نقش‌آفرینی می‌کند.

تا کنون بیش از ۸۰ هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد دستکم ۳ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. امری که به لغو یا تعویق بسیاری از نمایشگاه‌ها، مسابقات، فستیوال‌ها و مراسم‌های رسمی و غیررسمی منجر شده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کرونا در جهان؛ شمار قربانیان در ایتالیا از ۱۰۰ نفر گذشت و مدارس تعطیل شد

نخستین ویدئوی پشت صحنه از فیلم جیمز باند ۲۵ منتشر شد

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد