بریزبن استرالیا؛ سه کودک گرفتار در خودرو در شعله‌های آتش سوختند

پلیس استرالیا (عکس آرشیوی)
پلیس استرالیا (عکس آرشیوی) Copyright ای پی
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برخی از ساکنان محل به رسانه‌‌های استرالیایی گفته‌اند که زنی را مشاهده کرده‌‌اند که تلاش داشته خود را به بیرون خودرو پرتاب کند. به گفته شاهدان محلی این زن با فریاد اعلام کرده بود که به رویش بنزین ریخته‌اند.

آگهی

در پی آتش گرفتن یک خودروی سواری در شهر بریزبن استرالیا که پلیس آنرا عمدی تشخیص داده چهار نفر از جمله سه کودک کشته شدند.

این حادثه در «کمپ هیل» واقع در بخش شرقی شهر بریزبن استرالیا روی داده است. منابع پلیس در ایالت کوئینزلند اعلام کرده‌اند که وقتی ماموران امدادی برای نجات حادثه دیدگان به محل رسیدند با اجساد سوخته چهار تن از جمله سه کودک زیر ده سال روبرو شدند.

در جریان این حادثه یک مرد که با قربانیان نسبتی داشته جان باخته و یک زن نیز به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده است. پلیس محل حادثه را محصور و به عنوان صحنه جنایت از دسترسی عموم خارج کرده است.

در پی انتشار خبر وقوع این حادثه، اسکات موریسون،‌ نخست وزیر استرالیا با انتشار توییتی با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی کرد.

مارک تامپسون، یکی از بازرسان پلیس ایالت کوئینزلندکه برای پیگیری این پرونده به محل آمده بود ضمن «هولناک» توصیف کردن حادثه به خبرنگاران گفت: «هنوز خیلی زود است تا در خصوص ماهیت اصلی این حادثه اظهار نظر کنیم و تحقیقات در مراحل اولیه قرار دارد اما تنها این را می توان گفت که وقتی ماموران به محل حادثه آمدند خودرو همچنان در آتش می‌سوخت.»

به گفته این بازرس پلیس ماموران اعزامی از سوی یک مرکز بیمارستانی فردی که تلاش داشت تا سرنشینان خودرو را از مهلکه خارج کند اما خودش دچار سوختگی سطحی از ناحیه صورت شده بود تحت مراقبت‌های اولیه قرار دادند و سپس به بیمارستان منتقل کردند.

گفته می‌شود کلیه قربانیان حادثه آتش‌گرفتن خودور در «کمپ هیل» ساکن همین منطقه بودند و به ظاهر نسبت نزدیکی با یکدیگر داشتند. پلیس از اعلام نام و هویت قربانیان تا مشخص شدن کامل جزئیات حادثه خودداری کرده است.

با این حال برخی از ساکنان محل به رسانه‌‌های استرالیایی گفته‌اند که زنی را مشاهده کرده‌‌اند که تلاش داشته خود را به بیرون خودرو پرتاب کند. به گفته شاهدان محلی این زن با فریاد اعلام کرده بود که به رویش بنزین ریخته‌اند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کف در امواج اقیانوس پس از بارش‌ شدید در استرالیا

آتش‌پایتخت استرالیا را تهدید می‌کند

سقوط هواپیمای اطفای حریق در استرالیا سه کشته برجای گذاشت