مهاجم پورتو در اعتراض به شعار نژادپرستانه زمین مسابقه را ترک کرد

 مهاجم پورتو در  اعتراض به شعار نژادپرستانه زمین مسابقه را ترک کرد
Copyright SNTV
Copyright SNTV
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شعارهای نژادپرستانه طرفداران تیم ویتوریا گیمارش پرتغال موجب شد تا موسی مارگا، مهاجم تیم پورتو زمین مسابقه را به نشانه اعتراض ترک کند. او دومین گل تیمش و در واقع گل پیروزی پورتو در برابر ویتوریا گیمارش را به ثمر رساند.

آگهی

موسی مارگا، مهاجم تیم پورتو پس از اینکه با بی‌احترامی و شعارهای نژادپرستانه طرفداران تیم باشگاه فوتبال ویتوریا گیمارش مواجه شد، زمین مسابقه را ترک کرد. این مسابقه روز ۱۶ فوریه در شهر گیمارش پرتقال برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم پورتو به پایان رسید.

آقای مارگا در دقیقه ۶۰ بازی گل پیروزی تیمش مقابل تیم ویتوریا گیمارش را به ثمر رساند. این گلزنی رفتارهای نژادپرستانه طرفداران این تیم را به همراه داشت و آنها در ورزشگاه صدای میمون در آوردند.

برخی دیگر از طرفداران تیم ویتوریا گیمارش صندلی‌ها پلاستیکی را به سمت زمین مسابقه پرتاب کردند. مهاجم تیم پورتو نیز یکی از این صندلی‌ها را برداشت و به شادمانی‌اش در به ثمر رساندن گل پیروزی ادامه داد.

SNTV

داور مسابقه به آقای مارگا کارت زرد نشان داد. موسی مارگا هم پس از اتمام بازی در اینستاگرامش نوشت که امیدوار است دیگر این داور را در زمین مسابقه نبیند چرا که نه تنها از او حمایت نکرد بلکه به او کارت زرد داد.

SNTV

بازیکنان هر دو تیم و مربی پورتو تلاش کردند موسی مارگا را به ادامه بازی تشویق کنند اما او به شدت عصبانی شده بود. مهاجم پورتو بالاخره در دقیقه ۷۲ با یک بازیکن دیگر تعویض شد.

موسی مارگا پس از پایان بازی با لحنی عصبانی نقدهایی را خطاب به طرفداران تیم ویتوریا گیمارش و رفتار نژاد پرستانه آنها در صفحه اینستاگرامش مطرح کرد.

موسی مارگا متولد آوریل ۱۹۹۱ و بازیکن فوتبال اهل مالی است. او در باشگاه‌هایی چون اسپرانس تونس، ماریتیمو، پورتو و ویتوریا گیمارش بازی کرده و در تیم ملی فوتبال مالی توپ زده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیفا مجارستان را به دلیل رفتارهای نژادپرستانه تماشاگرانش محروم و جریمه نقدی کرد

هواداران فرانکفورت در واکنش به برخی تماشاگران بازی با سالزبورگ: نازی‌ها بیرون

پرتغال با احضار سفیر ایران از تهران خواست کشتی توقیف‌شده را آزاد کند