استراماچونی در گفت‌وگو با یورونیوز: نشانه‌ای از حل مشکل با استقلال وجود ندارد

تصویر از خبرگزاری ایرنا
تصویر از خبرگزاری ایرنا
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

استراماچونی، مربی مستعفی تیم استقلال تهران در پاسخ به سوال یورونیوز مبنی بر اینکه آیا خبر بازگشت شما به ایران صحت دارد، گفت: «نشانه‌ای از حل مشکل وجود ندارد.»

آگهی

فسخ یک طرفه قرارداد توسط آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران واکنش زیادی از سوی هوادران این تیم به دنبال داشت. مقام‌های سیاسی مختلفی در ایران نیز تلاش‌هایی را برای بازگشت او به ایران آغاز کرده‌اند.

آقای استراماچونی در شرایطی فرودگاه امام را به مقصد ایتالیا ترک کرد که توانسته بود تیم استقلال را در فصل جاری صدرنشین لیگ برتر ایران کند.  

 برخی رسانه‌های ایران خبر داده‌اند که به دنبال برخی مذاکرات انجام شده، آقای استراماچونی به ایران بازخواهد گشت. 

لیلو مونتالتو، خبرنگار سرویس ایتالیایی یورونیوز این سوال را از آقای استراماچونی پرسیده است «برخی رسانه‌های ایرانی خبر از رفع مشکلات فی‌مابین با باشگاه استقلال داده و از بازگشت شما به ایران خبر داده‌اند؟ آیا این موضوع را تایید می‌کنید؟»

تصویر از خبرگزاری ایرنا

این مربی ایتالیایی در پاسخ به یورونیوز گفت: «نماینده من آقای پاسترلو و نمایندگان حقوقی‌ام به سختی مشغول پیگیری این موضوع در ارتباط با نمایندگان باشگاه استقلال هستند، اما تا این لحظه به هیچ عنوان نشانه‌ای از حل مشکل وجود ندارد.»

وضعیت اقتصادی ایران در سایه‌ تحریم‌ها انتقال پول به حساب‌های خارجی را دشوار کرده است. با توجه به ارقام میلیونی قرارداد سالانه مربیان خارجی در ایران دریافت این مبالغ از طریق انتقال چمدانی، صرافی‌ها، حساب شخصی افراد و بانک‌های ثالث انجام می‌شود. این نکته موجب شد تا این افراد در مظان اتهام پولشویی و در آستانه انسداد حساب‌های بانکی‌شان قرار بگیرند. 

به توییتر یورونیوز بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادامه شکست‌های پرسپولیس، نخستین برد استقلال و استمرار صدرنشینی سپاهان

فیفا: فدراسیون فوتبال ایران با حضور تماشاگران زن موافقت کرده است

تهران «مذاکرات غیرمستقیم» ایران و آمریکا در عمان درباره رفع تحریم‌ها را تأیید کرد