نیمار با حضور در پاسگاه پلیس اتهام تجاوز را رد کرد

نیمار
نیمار Copyright REUTERS/Lucas Landau
Copyright REUTERS/Lucas Landau
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نیمار، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل روز پنج شنبه (۱۳ ژوئن) به یک پاسگاه پلیس در سائو پائولو رفت. تحقیق درباره اتهام تجاوز به این فوتبالیست سرشناس در جریان است.

آگهی

نیمار، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل روز پنج شنبه (۱۳ ژوئن) به یک پاسگاه پلیس در سائو پائولو در برزیل رفت. پلیس در حال تحقیق درباره اتهام تجاوز این فوتبالیست سرشناس پاری سن‌ژرمن به یک مدل زن ۲۶ساله برزیلی است.

از زمان طرح شکایت، نیمار اتهام تجاوز جنسی را رد می کند. این در حالی است که یک زن جوان هفته گذشته نیمار را به تجاوز در هتلی در پاریس متهم کرد. شاکی می‌گوید نیمار در حالت مستی به وی تعرض کرده است. پلیس سائو پائولو، درباره این اتهام تحقیق می‌کند.

نیمار پس از پنج ساعت بازجویی در اداره پلیس در جمع خبرنگاران گفت: «من بسیار آرام هستم. حقیقت به زودی مشخص می شود. در این زمان، فقط آرزو می کنم این موضوع سریع تر تمام شود.»

نایلا ترینداده مندس دو سوزا، مدل ۲۶ ساله برزیلی مدعی شده بود که از سوی نیمار مورد آزار و تجاوز قرار گرفته است.

وی در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی برزیلی اعلام کرده بود که از پیش خواهان داشتن رابطه با نیمار بوده اما وی در اولین ملاقات به وی تعرض کرده است.

بیشتر بخوانید:

این ستاره تیم ملی فوتبال برزیل، در ماه‌های اخیر با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. در ۱۶ خرداد امسال اعلام شد که نیمار، به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا فرصت حضور در مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی، کوپا آمریکا را از دست داده است.

وی در جریان دیداری دوستانه مقابل قطر که با برتری ۲ بر صفر برزیل به پایان رسید به دلیل مصدومیت لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کند.

علاوه بر رسوایی جنسی و مصدومیت، نیمار با اتهام فرار مالیاتی هم دست به گریبان است. در ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ اعلام شد که اداره مالیات اسپانیا در حال تحقیق در مورد پاداش دریافتی نیمار و انتقال آن به پایتخت فرانسه در سال پیش است.

اداره مالیات اسپانیا در آن زمان اعلام کرده بود، قصد دارد درباره اینکه مهاجم برزیلی سابق بارسلونا مالیات پاداش دریافتی برای تمدید قراردادش با بارسلون و سپس مالیات مبلغ دریافتی برای انتقال به پاری سن ژرمن را در اسپانیا پرداخت کرده است یا خیر، تحقیق کند.

نیمار در سال ۲۰۱۷ از نظر مالیاتی ساکن اسپانیا محسوب می شد و باید درآمدهای خود را در این کشور به اداره مالیات اعلام می کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سلسائو برای نهمین بار فاتح کوپا آمریکا شد

دست‌کم ۵ مامور انتظامی ایران در کمین مسلحانه در سیستان و بلوچستان کشته شدند

نزاع خونین مأموران نظامی با اعضای جیش‌العدل در سیستان و بلوچستان؛ مقامات از پایان درگیری خبر دادند