بازگشت ستارگان سابق میلان به سن‌سیرو؛ مالدینی و بوبان در روسونری

بازگشت ستارگان سابق میلان به سن‌سیرو؛ مالدینی و بوبان در روسونری
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

زوونومیر بوبان ستاره شماره ۱۰ میلان در دهه ۹۰، با ترک صندلی نایب رئيسی دبیرکل فیفا، بازگشت به سن‌سیرو را انتخاب کرد.

آگهی

زوونمیر بوبان، ستاره پیشین تیم میلان بار دیگر به این باشگاه باز می‌گردد.

این بازیکن افسانه‌ای دهه ۹۰، که بین سالهای ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱ در تیم میلان بازی می‌کرد حالا قرار است در کنار همبازی قدیمی‌اش پائولو مالدینی پروژه احیای روسونری را به پیش ببرد.

STUDIO BUZZI SRL
SQUADRA: FERNANDO DE NAPOLI, ALESSANDRO COSTACURTA, ROBERTO DONADONI, PAOLO MALDINISTUDIO BUZZI SRLSTUDIO BUZZI SRL

این بازیکن کروات از سال ۲۰۱۶ و با حضور جانی اینفانتینو در راس فیفا، به عنوان نایب رئیس دبیر کل فدراسیون بین‌المللی فوتبال مشغول به فعالیت بود اما اکنون تصمیم گرفت به باشگاه میلان بازگردد. بوبان رسما استعفای خود را به اینفانتیتو تحویل داد و روز جمعه ۱۴ ژوئن به عنوان مدیر ارشد بخش فوتبال سرخ و سیاه تیم میلان منصوب شد.

از سوی دیگر پائولو مالدینی هم که فصل قبل سمت کنونی بوبان را در اختیار داشت روی نیمکتی خواهد نشست که فصل قبل در اختیار لئوناردو از برزیل بود.

اسطوره افسانه‌ای و شماره ۳ فراموش نشدنی میلان قرار است در فصل جدید به عنوان مدیر فنی در تیم محبوبش فعالیت کند.

شماره ۱۰ روسونری در دهه ۹۰، بعد از معرفی خود به عنوان مدیر بخش فوتبال میلان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «افرادی که در میلان هستند، بخشی از خانواده من به شمار می‌روند. میلان شهر و خانه من است و انگیزه و اشتیاق بسیاری دارم تا به این باشگاه باشکوه کمک کنم. بسیار خوشحالم به میلان دوست داشتنی خودم بازگشتم.»

بوبان که کاپیتان تیم رویایی کرواسی در جام جهانی ۹۸ بود، همچنین در خصوص پیشنهاد مالدینی به او می‌گوید: «وقتی مالدینی با من تماس گرفت و از من پرسید آیا می‌خواهم در پروژه جدید میلان همراهش باشم، تردید نکردم و شبانه سوار خودرو شدم و نیمه شب خودم را به خانه‌اش رساندم تا باهم وضعیت را بررسی کنیم.»

معاون سابق دبیر کل فیفا همچنین از اینفانتینو تشکر کرد و گفت: «دوست دارم از مدیریت فیفا، جانی اینفانتینو هم تشکر کنم. کسی که هرچند طرفدار اینتر است اما همچون یک دوست واقعی برای من است و درک کرد همانطور که سه سال پیش نتوانستم به پیشنهاد فیفا نه بگویم، امروز هم توان نه گفتن به پیشنهاد میلان را ندارم.»

میلانی‌ها که در پایان فصل لئوناردو و گتوزو را جدا شده یافتند، حالا با بوبان و مالدینی قرار است پروژه بازگشت دومین تیم پرافتخار اروپا را پی بگیرند. بعد از کنار گذاشتن رینو گتوزو از سرمربی‌گری روسونری، احتمالا مارکو جامپائولو، مربی فصل قبل سمپدوریا، رهبری میلان را در فصل آتی بر عهده خواهد داشت.

حالا طرفداران میلان امیدوارند با بازگشت ستارگان سابق به سن‌سیرو، بار دیگر این تیم به دوران باشکوه خود در دهه‌های قبل بازگردد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

باشگاه آث میلان به قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو به شرکت آمریکایی رد برد فروخته شد

میلان پس از ۱۱ سال بار دیگر قهرمان لیگ ایتالیا شد

رویترز: آ.ث میلان احتمالا همین هفته به یک شرکت بحرینی فروخته خواهد شد