نجفی صحنه قتل همسر دوم خود را برای پلیس بازسازی کرد

 نجفی صحنه قتل همسر دوم خود را برای پلیس بازسازی کرد
Copyright عکس از ایرنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بنا به گزارش ها محمد علی نجفی روز جمعه از پارکینگ برج مسکونی آرمیتا وارد محل قتل شد و حدود یک ساعت بعد نیز محل را ترک کرد.

آگهی

محمد علی نجفی، شهردار سابق تهران روز جمعه به محل قتل میترا استاد، همسر دوم خود منتقل شد تا صحنه قتل او را برای پلیس بازسازی کند.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران گروه‌هایی از پلیس آگاهی و دادسرا محمد علی نجفی را در جریان بازسازی صحنه قتل همراهی می‌کردند.

میترا استاد روز سه شنبه گذشته هفتم خرداد در محل زندگی خود در برج آرمیتا واقع در منطقه سعادت آباد به قتل رسید. وزیر آموزش و پرورش ایران در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی ساعاتی بعد به قتل همسر دوم خود اعتراف کرد.

بنا به گزارش ها محمد علی نجفی روز جمعه از پارکینگ برج مسکونی آرمیتا وارد محل قتل شد و حدود یک ساعت بعد نیز محل را ترک کرد.

به خبرنگاران اجازه حضور در محل بازسانی صحنه قتل داده نشد. پیش از این حضور گزارشگر صدا و سیما در اداره آگاهی پلیس در روز قتل میترا استاد بحث برانگیز شده بود.

انتقاد عارف از نحوه پوشش قتل همسر دوم نجفی در صدا وسیما

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در مجلس ایران روز جمعه از نحوه پوشش اخبار مربوط به قتل میترا استاد در صدا و سیما انتقاد کرد.

رئیس فراکسیون امید گفت: «این پرونده یک پرونده شخصی است و باید صدا و سیما اجازه می‌داد مانند سایر پرونده‌های شخصی روند طبیعی خود را طی کند و بعد اطلاع‌رسانی کند.»

همکار سابق محمد علی نجفی در دولت محمد خاتمی افزود: «واقعا از رفتارهای صورت گرفته به خصوص صدا و سیما در جریان پرونده آقای نجفی گلایه‌مندم و اعتراض داریم و دلخوریم.»

محمدرضا عارف در سه سال اول دولت اول محمد خاتمی وزیر پست، تلگراف و تلفن بود و محمد علی نجفی نیز در همان دوران ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ابهامات قتل میترا استاد؛ از ارتباط با نهادهای امنیتی تا مجوز حمل اسلحه

واکنش‌ها به اعدام محمد قبادلو؛ وکیل پرونده از قوه قضائیه برای مناظره علنی دعوت کرد

پیام نرگس محمدی بدنبال اعدام میلاد زهره‌وند: سازمان ملل برای توقف اعدام در ایران اقدام فوری کند