رانش زمین در کلمبیا ۱۷ کشته برجای گذاشت

 رانش زمین در کلمبیا ۱۷ کشته برجای گذاشت
رانش زمین در کلمبیا ۱۷ کشته برجای گذاشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ایوان دوکه، رئیس جمهوری کلمبیا در پیامی توییتری ضمن ابراز تاسف از این حادثه با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد.

آگهی

دست کم ۱۷ نفر بر اثر رانش زمین در منطقه ای روستایی واقع در جنوب غرب کلمبیا جان باختند و ۱۳ تن نیز در جریان این حادثه طبیعی ناپدید شده اند.

مقامات محلی در روساس واقع در شهرستان کائوکا در حالی از آمار جدید قربانیان رانش زمین خبر دادند که نیروهای آتش نشانی پیشتر تعداد کشته شدگان این حادثه را نوزده نفر اعلام کرده بودند.

سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی در کلمبیا با تصحیح آمار قبلی تاکید کرده است که هفده تن در این حادثه جان خود را از دست داده اند و از سرنوشت سیزده نفر نیز تاکنون خبری در دست نیست. بر اساس این گزارش رانش زمین در مناطق روستایی جنوب غرب کلمبیا همچنین پنج زخمی برجای گذاشته است.

ایوان دوکه، رئیس جمهوری کلمبیا در پیامی توییتری ضمن ابراز تاسف از این حادثه با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد. وی ساعاتی پس از انتشار این توییت برای بررسی اوضاع از نزدیک عازم مناطق حادثه دیده شد.

رانش زمین سحرگاه روز یکشنبه در پی بارش شدید باران بخشی از منازل مسکونی در روستاهای منطقه روساس واقع در شهرستان کائوکا را تخریب و ساکنان این مناطق را دستخوش حادثه کرد.

به گزارش رسانه های محلی ساکنان مناطق حادثه دیده روز یکشنبه با کمک تیم های امدادی ضمن تلاش برای بیرون کشیدن بازماندگان از زیر گل و لای به جستجو برای یافتن افراد ناپدید شده پرداختند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مرگ دست‌کم ۱۵ نفر در پی رانش زمین و فروریختن ساختمان در مرکز چین

طوفان و رانش زمین در زیمباوه و موزامبیک دست‌کم ۱۵۷ قربانی گرفت

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود