مجلس ایران لباس سپاه بر تن کرد

مجلس ایران لباس سپاه بر تن کرد
Copyright عکس از خانه ملت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

قرار گرفتن نام سپاه ایران در فهرست گروه‌های تروریستی واکنش‌هایی را در داخل این کشور به دنبال داشته است. بسیاری نمایندگان مجلس امروز با بر تن داشتن لباس سپاه در صحن علنی روز سه‌شنبه ۹ آوریل حاضر شدند.

آگهی

بسیاری از نمایندگان مجلس ایران امروز سه‌شنبه، ۲۰ فروردین (۹ آوریل) در مخالفت با آمریکا و در حمایت از سپاه پاسداران با یونیفورم این نیروی نظامی در صحن علنی مجلس حاضر شدند. آمریکا روز گذشته سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد. 

علی لاریجانی رییس مجلس ایران در کنار شمار زیادی از نمایندگان مجلس امروز با لباس رسمی سپاه مجلس را اداره کرد. بعد از رفتن لاریجانی از مجلس نیز به رسم همیشه مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس و از نمایندگان اصلاح‌طلب با لباس سبز تیره سپاه در سکوی ریاست نشست.

در تصاویری که رسانه‌های ایران منتشر کرده‌اند همچنین محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید و علی مطهری، دیگر نایب رییس مجلس نیز با لباس سپاه به چشم می‌خورند. زنان حاضر در مجلس نیز چفیه به گردن انداختند که نمادی از بسیج و سپاه در ایران است.

پیش از این نیز حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در صفحه رسمی توئیتر خود نوشته بود: « در صورت قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا، نظامیان این کشور را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست‌ها قرار می‌دهیم.»

بیشتر بخوانید:

طرح آمریکا برای «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران ایران

تروریستی خوانده شدن سپاه؛ عربستان از تصمیم ترامپ استقبال کرد

واکنش روحانی به تروریست خواندن سپاه: شما آمریکایی‌ها در رأس تروریست‌های عالم هستید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«ایران می‌خواهد خلیج فارس را به میدان مهم حل و فصل چالش‌هایش با آمریکا تبدیل کند»

ایران همچنان در فهرست سیاه اف‌ای‌تی‌اف باقی ماند

ایران در کنار میانمار و کره‌شمالی همچنان در فهرست سیاه کارگروه ویژه اقدام مالی باقی ماند