رهبر ایران: علاوه بر آمریکا تعدادی از دولت های اروپایی نیز خدعه گر هستند

رهبر ایران: علاوه بر آمریکا تعدادی از دولت های اروپایی نیز خدعه گر هستند
Copyright عکس از ایسنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رهبر ایران می گوید مذاکره با آمریکا «جز زیان مادی و معنوی» محصولی نخواهد داشت.

آگهی

علی خامنه ای، رهبر ایران می گوید تهران علاوه بر آمریکا تعدادی از دولتهای اروپایی را نیز «خدعه گر» و «غیرقابل اعتماد» می داند.

رهبر ایران در بیانیه ای که به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران صادر کرده نوشته است که مذاکره با آمریکا «جز زیان مادی و معنوی» محصولی نخواهد داشت.

وی در مورد رابطه با دولتهای اروپایی نوشته است: « دولت جمهوری اسلامی باید مرزبندی خود را با آنها با دقت حفظ کند؛ از ارزشهای انقلابی و ملی خود، یک گام هم عقب‌نشینی نکند؛ از تهدیدهای پوچ آنان نهراسد؛ و در همه حال، عزت کشور و ملت خود را در نظر داشته باشد و حکیمانه و مصلحت‌جویانه و البته از موضع انقلابی، مشکلات قابل حل خود را با آنان حل کند.»

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

او در بخش دیگری از پیام خود آورده است که انقلاب ایران «دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خود» است اما «تجدیدنظرپذیر» و «اهل انفعال» نیست.

علی خامنه ای در بخشی از بیانیه خود جمهوری اسلامی را «در شمار موفق ترین حاکمیتهای جهان» در زمینه انتقال ثروت از مرکز کشور به مناطق دیگر و از مناطق مرفه نشین به مناطق پایین دست ارزیابی کرده است.

رهبر ایران راه حل مشکلات اقتصادی ایران را «سیاست های اقتصاد مقاومتی» دانسته است. به گفته وی «آنچه تاکنون شده با آنچه باید می شده و بشود دارای فاصله ای ژرف است.»

علی خامنه ای در پایان بیانیه خود اعلام کرده است که اظهارنظر در مورد «سبک زندگی» در دوران جمهوری اسلامی را به زمان دیگری واگذار می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

علی خامنه‌ای: موضوعات ناموسی انقلاب نمی‌تواند موضوع مذاکره باشد

علی خامنه‌ای: اروپایی‌ها عملا از برجام خارج شده‌اند

پاسخ ظریف به پیام توییتری ترامپ: چهل سال شکست آمریکا