کی‌روش کلمبیایی شد

کی‌روش کلمبیایی شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نخستین نشست خبری کارلوس‌ کی‌روش در کلمبیا برگزار شد. در این مراسم مسوولان فدراسیون فوتبال کلمبیا حاضر بودند و مراسم لباس تیم ملی کلمبیا به او اهدا شد. کی‌روش ۸ سال مربی تیم ملی فوتبال ایران بود.

آگهی

کارلوس کی‌روش ۶۵ ساله در نخستین نشست خبری‌اش در کلمبیا شرکت کرد. او از این پس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا فعالیت می‌کند. کارلوس کی‌روش ۸ سال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و برخلاف انتظارات نتوانست رویای چندین ساله ایران در جام ملتهای آسیا را جامه عمل بپوشاند.

کی‌روش مربی‌گری تیم ملی کلمبیا را یک افتخار توصیف و تصریح کرد که برای هدایت این تیم از توان و مشورت مربیان داخلی این کشور نیز بهره‌مند خواهد شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران صبح روز پنج‌شنبه یازدهم بهمن (۳۱ ژانویه)، ایران را به مقصد لیسبون، پایتخت پرتغال ترک کرد و کمی بعد راهی کشور کلمبیا شد. پیش از حضور او در کلمبیا نیز زمزمه‌هایی از حضور او در این تیم به گوش می‌رسید.

کی‌روش پس از شکست ۳ بر صفر در مقابل ژاپن درمرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در مصاحبه مطبوعاتی به صورت تلویحی کناره‌گیری‌اش از تیم ملی را اعلام کرده بود.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

بیشتر بخوانید:

کی‌روش رفت؛ سرمربی آینده تیم‌ملی چه کسی خواهد بود؟

خداحافظی غیررسمی کارلوس کیروش با فوتبال ایران

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویر زنان ایرانی در امارات در حال تشویق تیم‌ ملی فوتبال

«قهوه کاران» کلمبیا و «سامورایی های آبی » ژاپن در گروه H جام جهانی روسیه

روبیالس در پرونده بوسه اجباری با خطر محکومیت به دو سال و نیم زندان روبرو است