واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران ۹ کشته بر جای گذاشت

واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران ۹ کشته بر جای گذاشت
Copyright عکس از ایسنا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

۲۸ نفر در این حادثه زخمی شده اند.

آگهی

مسئولان اورژانس تهران کشته شدن دست‌کم ۹ دانشجو بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران را تائید کردند. هفت نفر از این قربانیان در محل حادثه کشته شدند و دو نفر دیگر در بیمارستان جان باختند. 

به گزارش ایسنا به نقل از جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت تصادف مرگبار اتوبوس در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در دست بررسی است.

از سوی دیگر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به نقل از شاهدان عینی به خبرگزاری فارس گفت: «راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.»

این سخنان در حالی مطرح شد که مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد که موضوع سکته قلبی راننده اتوبوس هنوز مورد تایید نیست و علت مرگ وی در دست بررسی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد ۲۸ نفر در جریان این سانحه مجروح شده اند. به گزارش همین منبع، گروه‌های امداد و نجات و یک هلی‌کوپتر برای انتقال زخمی‌ها به بیمارستان، به محل اعزام شدند.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

ایسنا
واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزادایسنا

به گزارش ایسنا به نقل از رئیس مرکز اورژانس تهران این اتوبوس حوالی ظهر روز سه‌شنبه در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در بلوار سیمون بولیوار دچار سانحه شد و در اورژانس تهران با دریافت گزارش این تصادف ۱۵ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس، دو دستگاه متورلانس و یک بالگرد را به محل حادثه اعزام کرد.

همچنین طبق گفته مشاور وزیر بهداشت، حال تعدادی از مجروحان این حادثه وخیم است. وی پیش از جانباختن نفر نهم در بیمارستان گفته بود: «هفت تن از این مصدومان بستری در بیمارستان‌ها بدحال هستند. دو تن از آنها در بیمارستان حضرت رسول تحت عمل جراحی قرار دارند و پنج تن دیگر نیز در آی سی یو بیمارستان‌های امام و شریعتی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.»

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج (غرب تهران) بالاتر از میدان پونک واقع شده است.

میزان
واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در تهران ۸ کشته بر جا گذاشتمیزان
میزان
واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در تهرانمیزان
میزان
واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در تهرانمیزان

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سازمان جهانی بهداشت: سالانه بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند

کشته شدن ۹ نفر در یک تصادف؛ مرگبارترین حادثه رانندگی نوروزی ایران رخ داد

آمار «دهشتناک» مرگ و میر تصادفات رانندگی در نوروز؛ ایران و اتحادیه اروپا به هم رسیدند