جام دیویس؛ کروات ها انتقام جام جهانی را از فرانسه در زمین تنیس گرفتند

کرواسی با شکست فرانسه قهرمان جان دیویس شد
کرواسی با شکست فرانسه قهرمان جان دیویس شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رقابت های جام دیویس از سال آینده میلادی دیگر به شکل سنتی خود برگزار نخواهد شد. این مسابقات بر اساس فرمت جدید قرار است سال ۲۰۱۹ به طور متمرکز و در طول یکهفته با حضور تنیس بازانی از هجده کشور جهان در مادرید برگزار شود.

آگهی

کرواسی روز یکشنبه در پایان سومین روز از رقابت های فینال جام دیویس با برتری ۳ بر ۱ فرانسه میزبان را شکست داد تا جام قهرمانی این تورنمنت معتبر و قدیمی دنیای تنیس را از آن خود کند.

فرانسه با شکست مقابل کرواسی از تکرار عنوان قهرمانی خود بازماند و کرواسی برای دومین بار در تاریخ تنیس خود صاحب این جام معتبر شد.

چهارمین مسابقه میان دو تیم روز یکشنبه میان لوکا پویی از فرانسه و مارین چیلیچ کروات برگزار شد که ورزشکار کشور میزبان نتیجه مسابقه را در هر سه ست به حریف واگذار کرد.

خوشحالی مارین چیلیچ پس از غلبه بر لوکا پویی

تنها پیروزی تیم فرانسه در رقابت های فینال، روز شنبه در جریان دیدار دوبل بدست آمد که طی آن نیکلا مائوت و پی یر اوگز موفق شدند در چهار ست بر تیم دونفره کروات متشکل از مات پوویچ و ایوان دودیج غلبه کنند.

مارین چیلیچ دارنده رتبه هفتم رده بندی تنیس جهان به همراه دیگر ستاره تیم کرواسی یعنی بورنا کوریچ که جایگاه دوازدهم این رده بندی را در اختیار دارد در دیدارهای فینال حتی یک ست نیز به حریفان فرانسوی خود واگذار نکردند.

کولیندا کیتاروویچ، رئیس جمهوری کرواسی هنگام تقدیر از تنیس بازان کشورش

رقابت های جام دیویس از سال آینده میلادی دیگر به شکل سنتی خود برگزار نخواهد شد. این مسابقات بر اساس فرمت جدید قرار است سال ۲۰۱۹ به طور متمرکز و در طول یک هفته با حضور تنیس بازانی از هجده کشور جهان در مادرید برگزار شود.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تنیس؛ فدرر با غلبه بر نادال به فینال ویمبلدون راه یافت

واکنش احمدی نژاد به ممنوعیت پوشش سرنا ویلیامز در مسابقات تنیس آزاد فرانسه

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند