بلیط برنده لاتاری ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در آمریکا به فروش رفت

بلیط برنده لاتاری ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در آمریکا به فروش رفت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پنج رقم اول این بلیط ۵، ۲۸، ۶۲، ۶۵، ۷۰ و رقم مگا بال آن ۵ است. هر فردی که تمام شش عدد را داشته باشد می‌تواند یا ۹۰۴ میلیون دلار پول نقد (با کسر مالیات) را یکجا دریافت کند و یا ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بدون کسر مالیات طی ۲۹ سال دریافت کند.

آگهی

یک بلیط بخت‌آزمایی «مگا میلیونز» با شش رقم درست در ایالت کارولینای جنوبی ایالات متحده به فروش رفته است. این در حالی است که رقم این دوره از لاتاری به رکورد ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده و هنوز برنده آن مشخص نیست.

پنج رقم اول این بلیط ۵، ۲۸، ۶۲، ۶۵، ۷۰ و رقم شانس یا «مگا بال» آن ۵ است. فرد برنده که تمام شش عدد را داشته باشد می‌تواند یا ۹۰۴ میلیون دلار پول نقد (با کسر مالیات) را نقدا یا ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بدون کسر مالیات طی ۲۹ سال دریافت کند.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

رویترز
تبلیغ دکه‌های روزنامه فروشی در آمریکا برای مسابقه بخت‌آزمایی ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیونیرویترز

وب‌سایت بخت‌آزمایی کارولینای جنوبی روز چهارشنبه از فروش بلیط برنده بخت‌آزمایی خبر داد. احتمال برنده شدن در این دوره از بخت‌آزمایی ۱ در ۳۰۳ میلیون نفر بوده است.

لاتاری پاوئربال «مگا میلیونز» روز جمعه اعلام کرده بود که به دلیل آنکه هیچ کس در این روز برنده یک میلیارد دلار بلیط بخت‌آزمایی نبوده این رقم برای این هفته به ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرانسوی خوش‌اقبال جایزه ۱۵۷ میلیون یورویی بازی بخت‌آزمایی را برد

جایزه یک میلیارد دلاری مسابقه بخت آزمایی در آمریکا

مبلغ جایزه بخت آزمایی آمریکا از مرز ۹۵۰ میلیون دلار گذشت