طوفان فلورانس؛ تعداد کشته‌‌ها به ۶ نفر رسید

طوفان فلورانس؛ تعداد کشته‌‌ها به ۶ نفر رسید
Copyright رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

از جمله جانباختگان این طوفان یک مادر و کودک بودند که سقوط یک درخت بر روی خانه‌شان در شهر ویلمینگتون در کارولینای شمالی باعث مرگ آنها شد.

آگهی

طوفان فلورانس روز جمعه به سواحل کارولینای جنوبی و شمالی در ایالات متحده آمریکا رسید که باعث سقوط درختان، طغیان رودخانه‌ها و بارش بارانهای بسیار سنگین شد که در نتیجه آن تاکنون شش نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از جمله قربانیان این طوفان یک مادر و کودک بودند که سقوط یک درخت روی خانه‌شان در شهر ویلمینگتون در کارولینای شمالی باعث مرگ آنها شد. پدر این کودک که در اثر این حادثه زخمی به بیمارستان منتقل شده است.

یکی دیگر از قربانیان این تندباد یک زن است که در اثر سکته قلبی فوت کرده است. سقوط درختان و بسته شدن مسیرهای رفت و آمد به آمبولانس اجازه نداد به موقع به خانه وی برسد. دو نفر دیگر نیز که یکی از آنها یک مرد ۷۸ ساله بود و سعی داشته ژنراتور خانه‌اش را به کار بیاندازد نیز در اثر این تندباد کشته شده اند.

امدادگران موفق شدند ده‌ها نفر را که در هتلی گیر افتاده بودند نجات دهند و به دستور مقامات بیش از یک و نیم میلیون نفر از ساکنان کارولینای جنوبی و شمالی مجبور شده اند فوری خانه هایشان را ترک کنند.

طوفان فلورانس از جمله طوفان‌های درجه سه در مقیاس پنج درجه ای است اما با رسیدن به خشکی قدرت آن به یک درجه کاهش می یابد.

به گفته مقامات هواشناسی این تندباد تا دو روز آینده نیز قدرت کافی برای تخریب دارد و احتمال ریزش بارانهای شدید بسیار بالاست.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شمار قربانیان طوفان فلورانس آمریکا به ۱۷ نفر رسید