پیوستن سعید عزت اللهی به تیم دسته اولی انگلیس

پیوستن سعید عزت اللهی به تیم دسته اولی انگلیس
پیوستن سعید عزت اللهی به تیم دسته اولی انگلیس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

باشگاه ریدینگ پس از قطعی شدن انتقال سعید عزت اللهی با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی خود ضمن استقبال از به خدمت گرفتن هافبک دفاعی تیم ملی ایران وی را به عنوان هشتمین بازیکن جدید خود به هواداران معرفی کرد.

آگهی

سعید عزت اللهی، ملی پوش ایرانی و بازیکن باشگاه روستوف روسیه با امضای قراردادی یک ساله به صورت قرضی به تیم ردینگ انگلیس پیوست.

این انتقال در آخرین ساعت های باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی صورت گرفت.

باشگاه ردینگ پس از قطعی شدن انتقال سعید عزت اللهی با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی خود ضمن استقبال از به خدمت گرفتن هافبک دفاعی تیم ملی ایران وی را به عنوان هشتمین بازیکن جدید خود به هواداران معرفی کرد.

پل کملنت، سرمربی تیم ردینگ که سابقه مربی گری در تیم های دربی کانتی و سوانزی را نیز در کارنامه دارد ضمن ابراز خرسندی از به خدمت گرفتن سعید عزت اللهی، ملی پوش بیست و یک ساله ایرانی را یک هافبک میانی قدرتمند و با قابلیت های تکنیکی بالا توصیف و تصریح کرد: «منتظر کار کردن با این بازیکن باتجربه هستم که در بالاترین سطح ملی در ایران فعالیت کرده و عضویت در باشگاه روستوف و اتلتیکو مادرید را نیز در کارنامه دارد.»

سعید عزت اللهی دومین بازیکن ایرانی است که به این تیم دسته اولی فوتبال انگلیس می پیوندد. امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی روش و سر مربی فعلی تیم ذوب آهن اصفهان پیش از این به مدت یک فصل (۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳) به عنوان بازیکن در این باشگاه عضویت داشت.

ردینگ در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال انگلستان (چمپیونشیپ) حضور دارد. این تیم در حال حاضر با ۲ امتیاز از ۵ مسابقه در رده ماقبل آخر (بیست و سوم) جدول مسابقات قرار دارد.

سعید عزت اللهی قرار است پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در روز بیستم شهریور به تیم ردینگ بپیوندد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سامان قدوس، نخستین بازیکن ایرانی در لیگ فرانسه

تیم ملی فوتبال ایران با یک گل مغلوب اسپانیا شد

کارت آبی در فوتبال حرفه‌ای؛ جیانی اینفانتینو مخالفت کرد