گزارش هایی از «حادثه» در ایستگاه متروی آکسفورد لندن

گزارش هایی از «حادثه» در ایستگاه متروی آکسفورد لندن
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

به گزارش رسانه های بریتانیایی حادثه ای در محدوده خیابان آکسفورد و ایستگاه متروی آکسفورد سیرکس رخ داده و پلیس و نیروهای امداد به محل اعزام شده اند. پلیس گزارش هایی مبنی بر زخمی شدن دستکم یک نفر دریافت کرده است و مشغول بررسی این ماجرا و ارتباط احتمالی آن با حمله تروریستی است. علیرغم شنیده شدن صدای تیراندازی توسط شاهدان عینی پلیس می گوید شواهد کافی دال بر وقوع تیراندازی وجود ندارد و تاکنون از مظنون یا مظنونان احتمالی این حادثه سرنخی بدست نیاورده است.

LATEST: London police say no evidence of shots fired in Oxford Circus area, have not located any trace of a suspect. Read more: https://t.co/O596FGrdjhpic.twitter.com/SW9BP1R02r

— Reuters World (@ReutersWorld) November 24, 2017

ایستگاه مترو تخلیه شده است و خیاباتهای منتهی به محل حادثه از سوی پلیس مسدود شده اند. تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نشده است. پلیس به مردم توصیه کرده ضمن حفظ آرامش از مراجعه به مراکز خرید در مرکز لندن خودداری کنند.

#BREAKING
Scenes from the situation near #oxfordstreet moments ago live on https://t.co/Rve1LoJ3Pbpic.twitter.com/AHVxHk2BtG

— euronews (@euronews) November 24, 2017

پلیس لندن در آخرین گزارش خود در باره این حادثه با تاکید بر اینکه شواهدی دال بر تایید گزارش های قبلی دریافتی در مورد وقوع تیراندازی بدست نیاورده تصریح کرد این حادثه مجروحی هم نداشته است و اوضاع به حالت عادی بازگشته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هویت عامل حمله به ساختمان پارلمان بریتانیا اعلام شد

پلیس بریتانیا حادثه برخورد خودرو با حفاظ امنیتی پارلمان را تروریستی خواند

پلیس بریتانیا طرح ترور نخست وزیر را خنثی کرد