لیگ قهرمانان اروپا، نگاهی به بازی‌های سه‌شنبه

لیگ قهرمانان اروپا، نگاهی به بازی‌های سه‌شنبه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه در ساعت ۱۸ به وقت اروپای مرکزی تیم‌های بشیکتاش و پورتو در استانبول با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

بشیکتاش تا کنون در ۴ بازی، با ۳ برد و ۱ مساوی و کسب ۱۰ امتیاز توانسته است صدرنشین گروه G شود و پس از آن پورتو با ۲ برد و ۲ باخت و کسب ۶ امتیاز در مرتبه دوم قرار گرفته است.

در این روز دیگر هم گروهی‌های بشیکتاش یعنی فوتبالیستهای موناکو و لایپزیگ نیز در ساعت ۲۰:۴۵ در موناکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آلمانی‌های لایپزیک با ۱ برد و ۲ باخت در جایگاه سوم جدول و درنهایت موناکویی‌ها با ۲ مساوی و ۲ باخت در جایگاه آخر قرار دارند.

دیگر بازی ساعت ۱۸ میان تیم‌های اسپارتاک مسکو و ماریبور اسلوونی در مسکو برگزار خواهد شد. اسپارک در ۴ بازی گذشته با کسب ۵ امتیاز جایگاهی بهتر از سومی را در گروه E به دست نیاورده است و ماریبور نیز پس از او با ۱ مساوی و ۳ باخت در رتبه چهارم قرار دارد.

در ساعت ۲۰:۴۵ بوقت اروپای مرکزی (۲۳:۱۵ بوقت تهران) شش مسابقه برگزار خواهد شد.

تاتنهامی‌ها که با ۳ برد و ۱ مساوی صدرنشین گروه H هستند در آلمان به مصاف دورتموندی‌های ۲ امتیازی می‌روند و منچسترسیتی صدرنشین ۱۲ امتیازی گروه F با فاینورد که در چهار بازی ۴ باخت را تجربه کرده است، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر دیدار خواهند داشت.

شاگردان زیدان در رئال مادرید نیز در قبرس با فوتبالیستهای آپوئل نیکوزیا مسابقه خواهند داشت. رئال با ۲ برد و ۱ مساوی و ۱ باخت پس از تاتنهام در جایگاه دوم گروه H قرار دارد و قبرسی‌ها نیز که در چهار بازی گذشته هیچ بردی را تجربه نکرده‌اند، در جایگاه آخر این گروه هستند.

در گروه E فوتبالیستهای ۷ امتیازی سویا و صدرنشین‌های ۸ امتیازی لیورپول در شهر سویل اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و درنهایت ناپولی و شاختار دونتسک در گروه F در ورزشگاه سن پائولو دیدار خواهند داشت. شاختار در چهار بازی گذشته خود ۳ برد و یک باخت و ناپولی نتیجه‌ای کاملا معکوس یعنی ۱ برد و سه باخت در کارنامه‌های خود ثبت کرده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها