زنی که انگشتش را به کاروان ترامپ نشان داده بود اخراج شد

زنی که انگشتش را به کاروان ترامپ نشان داده بود اخراج شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

زنی که در انتقاد از دونالد ترامپ، انگشت وسطش را بسمت کاروان حامل رییس جمهوری آمریکا بالا گرفته بود، شغل خود را از دست داد.

جولی بریسکمن که مدتی بود برای شرکت «آکیما ال ال سی»، از پیمانکاران دولت آمریکا کار می کرد پس از آنکه تصویر این اقدام خود را در صفحه پروفایل خود منتشر کرد از کار برکنار شد.

این عکس روز ۲۸ اکتبر در ویرجینیا در نزدیکی زمین گلف دونالد ترامپ و زمانی گرفته شده که کاروان حامل رییس جمهور آمریکا در جال عبور از کنار خانم بریسکمن بود. این اقدام او واکنش های متعددی را در فضای مجازی در پی داشت بگونه ای که برخی این عمل انتقادی او را یک «اقدام قهرمانانه» توصیف کردند. این مادر ۵۰ ساله که در انتخابات به نامزد دمکراتها رای داده بوده در مورد چرایی این کار «ناشایست» می گوید:«وقتی از کنارم [ترامپ] رد شد اقداماتش در مورد لغو برنامه تامین اجتماعی اوباما یادم آمد و اینکه تنها یک سوم مردم پورتوریکو برق دارند و از تصور اینکه او از بازی گلف برمی گردد خونم بجوش آمد و نه یک بار که چند بار انگشتم وسطم را نشانش دادم.»

او به خبرگزاری هافینگتون پست گفت که خودش مدیران شرکت را در در جریان این کار خود گذاشته اما از نظر آنها این عکس «هرزه» و «مستهجن» است و خانم بریسکمن با منتشر کردن آن در حساب فیسبوک و توییتر، سیاستهای رسانه‌های اجتماعی را نقض کرده است.

جولی بریسکمن تاکید می کند که این عکس در زمانی خارج از ساعات کاری گرفته شده و او در رسانه‌های اجتماعی نامی از کارفرمایان خود نبرده است.

خانم بریسکمن در حالی اخراج شده است که به گفته او پیش از این یکی از همکارانش که مطلب توهین آمیزی را در شبکه‌های مجازی منتشر کرده بود، با حذف کردن پست مربوطه، توانسته است به کارش در شرکت ادامه دهد.

جولی بریسکمن، مادری ۵۰ ساله و دارای دو فرزند است که از شش ماه پیش کارش را در شرکت «آکیما ال ال سی» آغاز کرده است.

او می گوید با وجود آنکه شغلش را از دست داده، از نشان دادن انگشت خود به کاروان دونالد ترامپ پشیمان نیست. او می گوید: «من از آنچه در کشورم می گذرد عصبانی هستم و ناامید شده‌ام. این برای من فرصتی بود تا چیزی بگویم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محاکمه تاریخی رئیس جمهوری سابق؛ دادستان پرونده: ‌ترامپ دست به توطئه‌چینی مجرمانه زده است

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت

محاکمه ترامپ بخاطر پرداخت حق‌السکوت به یک پورن‌استار وارد چهارمین روز شد