اعلام نامزدی ستارگان سریال بازی تخت و تاج

اعلام نامزدی ستارگان سریال بازی تخت و تاج
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

کیت هرینگتون و رز لزلی، هنرپیشه‌های سریال «بازی تخت و تاج (Game of Thrones)» در روز ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) به صورت سنتی و از طریق روزنامه تایمز لندن نامزدی خود را رسما به آشنایان و علاقمندانشان اعلام کردند.

کیت هرینگتون نقش جان اسنو و رز لزلی نقش ایگریت را در بازی تاج و تخت بازی می‌کنند. این دو بازیگر ۳۰ ساله بریتانیایی نه تنها در دنیای واقعی بلکه دراین سریال نیز نقش عاشق و معشوق را بازی می‌کنند.

It’s official! #GameofThrones stars Kit Harington and Rose Leslie’s engagement confirmed with an official notice in today’s Times newspaper. pic.twitter.com/MSN3dRxj4m

— lizo mzimba (@lizo_mzimba) September 27, 2017

کیت هرینگتون و رز لزلی در سال ۲۰۱۲ در جریان فیلمبرداری این سریال با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۱۶ رابطه خود را رسما اعلام کردند و امسال با یکدیگر همخانه شدند.

کیت هرینگتون از خاندان بارون‌های هرینگتون است ومتولد لندن است. او پیش از اینکه هنرپیشه شود قصد داشت در حرفه خبرنگاری تحصیل و کار کند. با اینحال شرکت در تئاترهای مدرسه که برای او جوایزی در برداشت وی را به سمت تحصیل و کار در رشته بازیگری سوق داد.

رز لزلی نیز از نسل نجیب‌زادگان اسکاتلندی است و در قلعه‌ای در آبردین‌شایر در اسکاتلند متولد و رشد کرده است. وی که فارغ‌التحصیل رشته هنر است، بازیگری را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها