روسیه؛ دستگیری زوج آدم خوار مظنون به ارتکاب ۳۰ فقره قتل

روسیه؛ دستگیری زوج آدم خوار مظنون به ارتکاب ۳۰ فقره قتل
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

پلیس روسیه یک زوج مظنون به آدم خواری را در شهر کراسنودار واقع در جنوب این کشور دستگیر کرده است.

احتمال دارد پلیس روسیه با یکی از وحشتناک‌ترین پرونده‌های آدم خواری در دنیا مواجه باشد. رسانه‌های روسیه می گویند ظن شدیدی وجود دارد که دیمیتری باکشیفس ۳۵ ساله به همراه همسرش ناتالیا ۴۲ ساله از مدتها پیش مرتکب حدود ۳۰ فقره قتل شده و گوشت بدن قربانیان خود را خورده باشند.

کمیته تحقیقات برروی این پرونده با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرده در اوایل ماه سپتامبر سال جاری کارگران در یک خیابان اتفاقی یک تلفن همراه پیدا می کنند. در این تلفن همراه عکسهایی مشاهده می شود که در آن یک مرد با یک دست قطع شده سلفی گرفته است. به گزارش روزنامه لوپاریزین در این تلفن همراه عکسهایی از سر قطع شده انسان نیز مشاهده شد. مراتب بلافاصله به پلیس اطلاع داده می شود. نیروهای پلیس موفق می شوند مردی که تصویر او در تلفن همراه بوده را شناسایی کنند. وی دیمیتری باکشیفس است که به سرعت بازداشت می شود.

کارآگاهان می گویند دیمیتری همراه با همسرش با یک زن ۳۵ ساله آشنا می شوند. سپس بدنبال جر و بحثی که بین آنها بوجود می آید این زن به قتل می رسد. پس از ارتکاب این جنایت این زوج اعضای بدن مقتول را تکه تکه می کنند و قسمتی از آنها را پنهان و بخشی دیگر را همراه خود می برند.

در بازرسی و تفتیش از محل سکونت این زوج اعضای بدن و مقداری گوشت کشف می شود که هنوز مشخص نشده این گوشتها متعلق به بدن انسان هستند و یا خیر. پلیس می گوید اعضای بدن بدست آمده احتمالا مربوط به هفت نفر می شود.

رسانه‌ها در روسیه اعتقاد دارند اولین قتل و آدم خواری این زوج به سال ۱۹۹۹ میلادی برمی گردد. این موضوع هنوز مورد تایید مقامات قضایی و یا پلیس روسیه قرار نگرفته است.

Cannibal couple hunted for victims on dating sites before drugging, butchering and eating them https://t.co/hYUemOZPFB

— The Sun (@TheSun) 26 septembre 2017

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادعای رئیس سرویس امنیتی روسیه: اوکراین، آمریکا و بریتانیا در حمله به سالن کنسرت در مسکو دست داشتند

حمله به سالن کنسرت مسکو؛ چهار متهم با صورت‌های زخمی در دادگاه حاضر شدند

چرا داعش به روسیه حمله کرد؟