حادثه متروی لندن: از بازداشت یک مظنون دیگر تا کاهش سطح تهدیدها

حادثه متروی لندن: از بازداشت یک مظنون دیگر تا کاهش سطح تهدیدها
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

پلیس لندن یکشنبه صبح اعلام کرد در ادامه تحقیقات خود در مورد عملیات تروریستی روز جمعه در ایستگاه متروی پارسونز گرین یک مظنون دیگر را بازداشت کرده است. پلیس در بیانیه ای سن مرد بازداشت شده را ۲۱ سال و زمان دستگیر شدن او را نیمه شب شنبه در حومه غربی لندن اعلام کرده است. بدین ترتیب تعداد بازداشتی های این حادثه به دو نفر رسید.

در همین حال مقامات امنیتی بریتانیا بعدازظهر یکشنبه تصمیم گرفتند سطح هشدار امنیتی در این کشور را یک درجه کاهش دهند. پیش تر و در پی حادثه روز جمعه سطح تهدید ها بحرانی اعلام شده بود.

روز گذشته هم پلیس لندن از عملیات نیروهای امنیتی در یکی از حومه های پایتخت خبر داده بود. این عملیات بعدازظهر شنبه و پس از دستگیری یک مظنون در ارتباط با حمله تروریستی متروی لندن صورت گرفت.

از قرار معلوم محله از سکنه خالی شده و نیروهای مسلح درون یکی از واحد های مسکونی را جستجو کرده اند.

BREAKING: London subway blast: British police say armed officers searching home in suburb, evacuating neighbors as precaution.

— The Associated Press (@AP) September 16, 2017

یک جوان ۱۸ ساله در رابطه با حادثه تروریستی متروی لندن بازداشت شد

پلیس بریتانیا صبح شنبه اعلام کرد یک نفر را در رابطه با حادثه تروریستی متروی لندن بازداشت کرده است. به گزارش رسانه های بریتانیا فرد مظنون ۱۸ سال دارد و در شهر دُوِر در جنوب شرقی این کشور دستگیر شده است.

پلیس بریتانیا با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر بازجویی و تحقیق از فرد مزبور، خاطرنشان کرده که همچنان وضعیت امنیتی در بالاترین وضعیت هشدار قرار دارد و به همین منظور تعداد نیروهای نظامی و امنیتی در مناطق حساس و کلیدی افزایش یافته است.

British police arrest 18-year-old man in connection with London Tube attack https://t.co/yzhAK1fLOWpic.twitter.com/4mZJdAEZjn

— Bloomberg (@business) September 16, 2017

روز گذشته انفجار یک بمب دست ساز در یکی از ایستگاههای متروی لندن دستکم ۲۹ نفر را زخمی کرد. پلیس با تروریستی دانستن این حمله در جستجوی عامل این حمله است. ساعاتی بعد داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: داعش مسئولیت انفجار لندن را پذیرفت؛ بریتانیا سطح تهدیدها را بحرانی اعلام کرد

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

داعش مسئولیت انفجار لندن را پذیرفت؛ بریتانیا سطح تهدیدها را بحرانی اعلام کرد

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟