روسیه آمادۀ برگزاری «رالی راه ابریشم»

روسیه آمادۀ برگزاری «رالی راه ابریشم»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رقابتهای بین المللی «رالی راه ابریشم سال ۲۰۱۷ میلادی» شنبه آینده از شهر مسکو، پایتخت روسیه آغاز می شود.

آگهی

رقابتهای بین المللی «رالی راه ابریشم سال ۲۰۱۷ میلادی» شنبه آینده از شهر مسکو، پایتخت روسیه آغاز می شود.

شرکت کنندگان باید در جریان این مسابقۀ دو هفته ای که طی روزهای ۸ تا ۲۲ ژوئیه برگزار می شود، مسافت ۱۰ هزار کیلومتری را طی کنند.

این مسابقه در ۱۴ مرحله برگزار می شود و شرکت کنندگان برای طی این مراحل باید از کشورهای روسیه، قزاقستان و در نهایت سرزمین هایی در چین عبور کنند.

مقصد شرکت کنندگان شهر «شی آن» در شرق چین است و رانندگان دو بخش این مسابقات یعنی اتومبیل و کامیون، هم اکنون در مسکو در حال طی مراحل فنی و اداری لازم برای حضور در این رقابت هستند.

از مدعیان اصلی این ماجراجویی دیدنی، رانندگان کامیون های کاماز (Kamaz) روسی هستند.

ولادیمیر چاگین که خود پیشتر از رانندگان کاماز بوده و ۷ بار قهرمانی در رالی داکار را نیز در کارنامه دارد، اکنون مدیریت رالی راه ابریشم را بر عهده گرفته است.

آیرات مردیف، راننده «کاماز مستر» که تیم سه نفره او سال گذشته در این مسابقه به قهرمانی رسید می گوید: «مسئولیت بزرگ من، تلاش برای حفظ عنوان قهرمانی ام است.»

در بخش اتومبیل، تیم پژو برای بدست آوردن جام پیروزی خیز برداشته است و رانندگان فرانسوی؛ سباستین لوئب، استفان پترانسل و سیریل دسپره مصمم به پیروزی هستند.

سیریل دسپره که در کنار تیم موتورسواری اتریشی «کی تی ام» پیش تر بارها به عنوان قهرمانی در رالی داکار دست یافته است، می گوید: «اولین بار است که با شماره ۱۰۰ در یک رقابت اتومبیل رانی شرکت می کنم. داشتن این شماره یعنی من سال گذشته در این رقابت به پیروزی رسیدم؛ که اولین پیروزی من با خودروی چهارچرخ محسوب می شد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

انتقال فوری سردار آزمون به لیگ آلمان؛ مدیر لورکوزن: از توافق با زنیت بسیار خوشحالیم

لالا کرامارنکو ۱۷ ساله برنده تورنمنت تجربی بین‌المللی ژیمناستیک ریتمیک