ماموران پلیس برلین به‌دلیل شرکت در پارتی «خارج از عرف» از هامبورگ اخراج شدند

ماموران پلیس برلین به‌دلیل شرکت در پارتی «خارج از عرف» از هامبورگ اخراج شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

دست‌کم ۲۲۰ مامور پلیس برلینی که برای تامین امنیت نشست گروه ۲۰ (G20) به هامبورگ رفته بودند، به دلیل سکس در انظار عمومی، باده‌گساری و رقص روی میز به پایتخت آلمان بازگردانده شدند.

به گفته اداره پلیس هامبورگ این ماموران برای پشتیبانی از عملیات تامین امنیت نشست سران کشورهای گروه۲۰ – که هفتم و هشتم ماه ژوئن در این شهر برگزار می‌شود- به هامبورگ آمده بودند. با این حال ماموران برلینی در جریان یک شب‌نشینی در شهرک محل اقامتشان در نزدیکی هامبورگ، خوشگذرانی را از حد گذراندند.

Ich mag das YouTube</a>-Video: <a href="https://t.co/u6hYnOKkNS">https://t.co/u6hYnOKkNS</a> Sex-Skandal bei Berliner Polizei - Vor G20-Gipfel</p>— BestWayLP (BestWayLP) June 27, 2017

آنطور که بسیاری از رسانه‌های محلی، از جمله نشریه بیلد گزارش کرده‌اند در جریان این پارتی یک پلیس مرد و یک پلیس زن در برابر دیگران بایکدیگر رابطه جنسی برقرار کردند. یک پلیس دیگر که تنها شورت بر تن داشت با تفنگ خود روی میز رفته و می ‌رقصد. مصرف الکل و احتمالا آبجو در شب‌نشینی پلیس برلین آنقدر بالا بوده که ماموران روی یک دیوار و به‌نوبت ادرار می‌کرده اند.

رادیو برلین با استناد به مکالمات ماموران در فضای مجازی گزارش کرد که ماموران باده‌گسار پلیس برلین همان شب با همکاران خود که از شهر ووپرتال به هامبورگ آمده و آماده تعویض پست بودند، درگیر شده اند.

ماموران خاطی پلیس برلین گفته‌اند که در محل اقامتشان – که یک دپوی پر از کانتینر بوده- نه تلویزیونی داشتند و نه سرگرمی دیگری و از روی بیکاری این شب‌نشینی را برگزار کردند.

بیش از ۱۵هزار پلیس برای تامین امنیت اجلاس سران گروه ۲۰ از سراسر آلمان به هامبورگ منتقل شده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شیرین‌کاری مستخدم موزه چگونه سر از گالری آلمان در آورد؟

در آلمان تغییر هویت و تغییر جنسیت آسان شد؛ نگرانی محافظه‌کاران از عواقب تصویب قانون جدید

بازداشت زوج عراقی در آلمان به ظن عضویت در داعش و نسل‌کشی ایزدی‌ها