مادر یکی از عاملان حمله لندن: زندگی خود را صرف مبارزه با ایدئولوژی داعش می‌کنم

مادر یکی از عاملان حمله لندن: زندگی خود را صرف مبارزه با ایدئولوژی داعش می‌کنم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

مادر یوسف زغبه یکی از سه عامل حملات سوم ژوئن لندن می گوید که با تصمیم ائمه برای عدم برپایی مراسم مذهبی تشییع و تدفین جسد پسرش موافق است.

والریا خدیجه کولینا ایتالیایی و ساکن شهر بولونیا است. وی بعد از ازدواج با همسر مراکشی خود مسلمان شده است. او به خبرنگاران می گوید: «شنیده ام که ائمه جمعه گفته اند در اجرای مراسم خاکسپاری فرزندش حضور نخواهند یافت. از این تصمیم بسیار ناراحتم اما در عین حال می دانم که تصمیم درستی است.»
وی تاکید می‌کند که با تمام وجودش و در اعماق قلبش درد این مردم را درک می‌کند.

یوسف زغبه، ۲۲ ساله و دارای ملیت ایتالیایی- مراکشی،یکی از عاملان حمله تروریستی سوم ژوئن در لندن بود. در این حمله هفت تن کشته و ۴۸ نفر مجروح شدند.

خانم کولینا که در خانه اش با خبرنگاران گفت و گو می کرد از آخرین مکالمه تلفنی با پسرش می گوید و نحوه خداحافظی او را توصیف می‌کند: «او بسیار مهربان و شیرین حرف می زد. او می گفت که برای زندگی باید به محلی در خارج از لندن برود که یک باغ دارد.»

او می گوید: «برای ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حمله هیچ چیزی نمی توانم بگویم و می خواهم تمام زندگی خود را صرف مبارزه با ایدئولوژی داعش کنم.»

والریا تصریح کرد: «از همه عذرخواهی می کنم، تمامی توان خود را به کار می گیرم تا اطمینان پیدا کنم بعد از این شاهد اتفاقی مشابه نباشیم.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادعای رئیس سرویس امنیتی روسیه: اوکراین، آمریکا و بریتانیا در حمله به سالن کنسرت در مسکو دست داشتند

بازرسان روسیه در تاجیکستان از بستگان متهمان حمله مسکو بازجویی کردند

حمله به سالن کنسرت مسکو؛ چهار متهم با صورت‌های زخمی در دادگاه حاضر شدند