لستر دوباره در اوج

لستر دوباره در اوج
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سرانجام تکلیف هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

آگهی

سرانجام تکلیف هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. مثل همیشه ورود برخی از تیمها شگفتی ساز بوده است یکی از آنها لستر است لستر حتی با وجود اخراج سرمربی خود کلودیو رانیری موفق شد به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان صعود کند. موناکو هم موفق شد در دومین شگفتی امسال منچسترسیتی را مغلوب کند. اما ببینیم این دو تیم در این هفته لیگ برتر چه نتایجی کسب کردند.

لستر بار دیگر در لیگ برتر به پیروزی رسید. این سومین پیورزی متوالی روباهها با سرمربی گری کریگ شکسپیر است. آنها موفق شدند با سه گل از ستاره هایشان ریاض ماهرض، جیمی وردی و هوث سه بر دو وستهام را مغلوب کنند. لستر در سه بازی آخر خود در لیگ برتر دست کم سه گل در هر بازی به ثمر رسانده است. در دیگر بازی مهم این هفته لیگ برتر سرجیو آگوئرو مهاجم منچستر سیتی برخلاف بازی لیگ قهرمانان در مقابل موناکو برای تیمش سرنوشت ساز ظاهر شد و موفق شد با گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند منچستر سیتی را در خانه از شکست در مقابل لیورپول نجات دهد. تک گل لیورپول در ضربه پنالتی به ثمر رسیده بود. لیورپول تنها تیم حاضر در میان مدعیان لیگ برتر است که در این فصل از هیچ یک مدعیان قهرمانی شکست نخورده است.

در لیگ برتر سه باشگاه در هفته ۲۹ ام درخشش فراوانی داشتند.

ابتدا صدرنشین لیگ آبی پوشان چلسی موفق شدند به بیست ودومین پیروزی فصل دست پیدا کنند. ویلیان و کاهیل با گلهایشان آبی پوشان را در مقابل استوک سینی به پیروزی رساندند. آنها حالا با ده امتیاز اختلاف از تاتنهام در صدر جدول هستند. منچسترسونایتد مورینیو هم موفق شد با پیروزی ۳ بر یک در مقابل میدلزبورو پس از مدتها به جمع پنج تیم اول لیگ برتر بپیوندد. منچستر سونایتد با این پیروزی به رکورد ۶۰۰ پیروزی در لیگ برتر رسید.

در مقابل وضعیت آرسنال و آرسن ونگر سرمربی این تیم کاملا نگران کننده است. آنها ۳ بر یک در مقابل وست برامویچ تن به شکست دادند تا به مکان ششم جدول سقوط کنند و زمزمه های کناره گیری آرسن بیش از گذشته به گوش برسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

منچستر سیتی با شکست اینتر میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

لیگ قهرمانان اروپا: اینترمیلان مسافر استانبول شد؛ برنده رئال مادرید و منچسترسیتی فینالیست دوم امسال

لیگ قهرمانان اروپا؛ برتری قاطع سیتی در مقابل بایرن؛ پیروزی ارزشمند اینتر در خانه بنفیکا