توردوفرانس ۲۰۱۸ از استان وانده شروع خواهد شد

توردوفرانس ۲۰۱۸ از استان وانده شروع خواهد شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مسئولان برگزاری توردوفرانس خبر دادند که مشهورترین رقابتهای دوچرخه سواری جهان در سال ۲۰۱۸ از استان وانده فرانسه آغاز می شود.

آگهی

مسئولان برگزاری توردوفرانس خبر دادند که مشهورترین رقابتهای دوچرخه سواری جهان در سال ۲۰۱۸ از استان وانده فرانسه آغاز می شود. در ۲۵ سال گذشته تنها ۵ بار وانده گام آغازین این رقابتها بوده است و دلیل آن مد استثنایی دریا بین دو شهر نوار موتیته و فونته ای لو کومت بوده است. دوچرخه سواران باید در مسیری باریک رکاب بزنند.

کریستیان پرودوم دبیر برگزاری توردوفرانس می گوید: «اولین مسیری که بسیاری از هواداران توردوفرانس در ذهن دارند رقابت در مسیر گوا است. جایی که جاده باریک می شود و کیلومترها نقطه روی جاده ممکن است آبگیر شود و می تواند حتی برخی از دوچرخه سواران را از ادامه مسابقه بازدارد. مد در این منطقه دوبار در روز رخ می دهد و برای گذشتن از این مسیر مخصوصا در نزدیکی فونتنه لو کومت باید انتظار داشت که دوچرخه سواران با مشکلات زیادی روبرو شوند . این مرحله از توردوفرانس می تواند هیجان انگیزترین بخش آن باشد. »

مراحل اولیه توردوفرانس اهمیت زیادی دارد چراکه پیش از آغاز رقابت در هفته دوم و سوم در رشته کوههای آلپ و پیرنه دوچرخه سواران مدعی می توانند فاصله خود را با حریفان زیاد کرده و به صدر جدول بروند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رکوردشکی‌های تیم ملی فوتبال فرانسه در شب هت‌تریک امباپه؛ خروس‌ها جبل‌الطارق را گلباران کردند

لغو مسابقه لیون و مارسی؛ دولت فرانسه خشونت در ورزشگاه‌ها را «غیرقابل قبول» خواند

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد