اعتراض تراجنسی ها به فرمان ترامپ برای لغو استفاده از توالت در مدارس

اعتراض تراجنسی ها به فرمان ترامپ برای لغو استفاده از توالت در مدارس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فعالان و جامعه تراجنس های آمریکا به فرمان دونالد ترامپ که آزادی انتخاب سرویس های بهداشتی در مدارس دولتی توسط دانش آموزان «ترنس» را از آنان سلب می کند، معترض…

آگهی

فعالان و جامعه تراجنس های آمریکا به فرمان دونالد ترامپ که آزادی انتخاب سرویس های بهداشتی در مدارس دولتی توسط دانش آموزان «ترنس» را از آنان سلب می کند، معترض هستند.

کیتلین جنر Caitlyn Jenner، برندۀ پیشین مدال طلای المپیک در رشته ده گانه مردان و از چهرهای تراجنسی شناخته شده خطاب به دونالد ترامپ و در یادآوری به او می گوید: «شما وعده حمایت از جامعه تراجنسی ها را دادید.»

دونالد ترامپ در زمان رقابت های انتخاباتی خود گفته بود:«من بعنوان رئیس جمهور شما، تمام توان خود را برای حمایت از شهروندان تراجنسیتی در برابر خشونت و ستم ناشی از ایدئولوژی خارجی نفرت افکن به کار خواهم برد. باور کنید.»

دولت باراک اوباما با شناسایی دانش آموزان تراجنسیتی به عنوان اقلیت، قوانین تبعیض آمیز علیه آنان را خلاف قوانین فدرال می دانست و مخالف اختیارات ویژه برای ایالت ها و عدم ایجاد تسهیلات و حق انتخاب توالت برای دانش آموزان تراجنسیتی بود.

منتقدان، دستورالعمل اوباما را به دخالت دولت در جزییات زندگی دانش آموزان تفسیر می کردند و آن را نقض حریم خصوصی و امنیت دانش آموزان می دانستند.

همزمان، گروهی از تراجنسی ها و فعالان روز چهارشنبه در برابر کاخ سفید با حضور «گاوین گریم»، پسری تراجنسی که پرونده اش به دادگاه کشیده شده است، تظاهرات کردند. مسئولان دبیرستانی در ایالت ویرجینیا مخالف استفاده گاوین از توالت پسران هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد