حسن نصرالله: تاسیسات هسته ای دیمونا را به تهدیدی برای اسرائیل بدل می کنیم

حسن نصرالله: تاسیسات هسته ای دیمونا را به تهدیدی برای اسرائیل بدل می کنیم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تهدید کرد که راکت های حزب الله می توانند تاسیسات هسته ای دیمونا اسرائیل را هدف قرار دهند.

آگهی

حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تهدید کرد که راکت های حزب الله می توانند تاسیسات هسته ای دیمونا اسرائیل را هدف قرار دهند. در مقابل وزیر اطلاعات اسرائیل گفت، در صورت چنین اقدامی تمام لبنان را هدف قرار می دهیم.

رهبر حزب الله لبنان روز پنجشنبه در همایش «سروران پیروزی» که هر ساله از سوی حزب الله برای بزرگداشت «شهدای فرمانده» برگزار می شود از مکانی مخفی سخنرانی کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان که قبلا تهدید کرده بود مخزن آمونیاک حیفا را هدف قرار می دهند و مدعی است این تهدید باعث تعطیلی این مخزن شد گفته است با راکتور هسته ای دیمونا نیز همین کار را خواهد کرد. نصرالله افزود، تسلیحات هسته ای اسرائیل تهدیدی برای کل منطقه است و مدعی شد که آنرا تبدیل به تهدیدی برای خود اسرائیل خواهد کرد.

حسن نصر الله همچنین گفت، اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در دیدارش با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پایان روند صلح اسرائیل و فلسطین و اعلام نیمه رسمی مرگ مذاکرات برای اعلام دو کشور مستقل است.

نصر الله همچنین تاکید کرده است که سیاست دونالد ترامپ گیج کننده است و مشخص نیست ترامپ به چپ یا راست گرایش پیدا کند اما ما از این مسئله هراسی نداریم.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حزب‌الله به تلافی حمله به عمق خاک لبنان ۶۰ راکت کاتیوشا به سمت اسرائیل شلیک کرد

مرگبارترین حمله به غیر نظامیان لبنان از آغاز جنگ غزه؛ حزب‌الله: اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت

فرمانده ارشد حزب‌الله از حمله پهپادی اسرائیل جان سالم به در برد