شمارش معکوس فینال فوتبال آمریکایی

شمارش معکوس فینال فوتبال آمریکایی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پنجاه و یکمین سوپربول (فینال لیگ ملی فوتبال آمریکایی) یکشنبه برگزار می شود و طی این دیدار مهیج و تماشاگر پسند تیم های نیوانگلند پاتریوتز و آتلانتا فالکونز رو در روی هم قرار خواهند…

آگهی

پنجاه و یکمین سوپربول (فینال لیگ ملی فوتبال آمریکایی) یکشنبه برگزار می شود و طی این دیدار مهیج و تماشاگر پسند تیم های نیوانگلند پاتریوتز و آتلانتا فالکونز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

پاتریوتز تا کنون ۷ بار در فینال حضور داشته و ۴ بار به مقام قهرمانی رسیده اند در حالیکه فالکونز برای دومین بار است که با فینال راه پیدا کرده است.

تام بردی، از مهره های کلیدی نیو انگلند پاتریوتز در باره این دیدار می گوید: «به نظرم همین که در هفت فینال سوپربول حضور داشته ایم به این مفهوم است که جزء آن هفت تیم واقعا قدرتمندی هستیم که تاکنون موفق به کسب چنین افتخاری شده اند. می دانید، ما بلدیم چگونه با یک نمایش عالی کار را به سرانجام برسانیم.»

دان کویین، مربی فالکونز ها که در طی ۴ سال گذشته ۳ بار فینال فوتبال آمریکایی را تجربه کرده است، به شگفتی سازی شاگردانش در این دیدار امید زیادی بسته است.

او که بواسطه اندیشه های دفاعی اش در بین علاقمندان فوتبال آمریکایی شهرت زیادی دارد، درباره این دیدار می گوید: «دفاع آنها و بطور ویژه تام بردی سالهاست که نمایش بسیار خوبی ارائه می کنند. از هر تیم دیگری بهتر هستند سال ها و سالهاست که با هم تمرین می کنند ولی همه اینها را باید در میدان یکشنبه در عمل دید، جایی که ما حریف آنها خواهیم بود و تمام تمرکز مان، شکست دادنشان است.»

این فینال مهیج که از آن بعنوان یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی در آمریکا یاد می شود، غروب یکشنبه به وقت محلی (ساعت ۴ بامداد دوشنبه به وقت تهران) در ورزشگاه هیوستون برگزار می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند