سوئد؛ سه مظنون در ارتباط با پخش آنلاین تجاوز بازداشت شدند

سوئد؛ سه مظنون در ارتباط با پخش آنلاین تجاوز بازداشت شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پلیس سوئد از بازداشت سه مرد به ظن تجاوز به یک زن خبرداد.

آگهی

پلیس سوئد از بازداشت سه مرد به ظن تجاوز به یک زن خبرداد. از قرار معلوم یک زن ۳۱ ساله روز یکشنبه در حومه شمالی استکهلم از سوی سه مرد مورد تجاوز قرار گرفته و صحنه تعرض به او به صورت زنده در شبکه فیسبوک به نمایش گذاشته شده است.

مگنوس برگرن، دادستان ارشد این پرونده در مورد مظنونان این حادثه گفت: «یکی از آنها بعنوان «عامل اصلی» بازداشت شده که بالاترین درجه ظن در سوئد است و دو نفر دیگر هم با درجه پایین تر، مظنون این پرونده هستند.»

پلیس روز دوشنبه و پس از اطلاع از پخش شدن چنین ویدویی در پی تماس مردم، با یورش به آپارتمانی در اوپسالا سه مرد ۱۹ تا ۲۵ ساله را بازداشت کرد.

ماریا دوفوا، جرم شناس: «من شوکه نشده ام. این واقعیت حقیری است؛ وقتی امکان چنین کاری هست و وسایلش هم مهیاست. یک گوشی دوربین دار… خوب این موارد اتفاق می افتند. قضاوتهای نادرست، الکل، مواد مخدر یا نیاز به پذیرفته شدن، عواملی هستند که موجب بروز چنین مواردی روی اینترنت می شوند.»

پخش تصاویر خشن و مستهجن باردیگر نحوه واکنش اخلاقی و تصمیم قانونگذاران را در ارتباط با پخش زنده از طریق فیسبوک و شبکه های مشابه که محدودیت و نظارت لازم بر آنها اعمال نمی شود را در کانون توجهات قرار داده است.

به گزارش رسانه های محلی این ویدیو بلافاصله از دسترس خارج شده و پلیس از افرادی که احیانا آنرا ضبط کرده اند موکدا خواسته برای پیش رفتن دقیق تحقیقات نسبت به تحویل سریع آن اقدام کنند. تا روز سه شنبه نسخه ای از این ویدیوی مستهجن به دست پلیس نرسیده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پیامدهای جنگ غزه؛ سوئد برای برگزاری مسابقه یوروویژن آنهم با تدابیر امنیتی بالا آماده می‌شود

دادگاه سوئد: مالک زمینی که شهاب‌سنگ در آن سقوط کرده بود صاحب آن است

پرچم سوئد در مقر ناتو برافراشته شد