تیم های راه یافته به نیمه نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی مشخص شدند

تیم های راه یافته به نیمه نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی مشخص شدند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی، تیم دالاس کاوبویز با شکستی تلخ در خانه از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند.

آگهی

در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی، تیم دالاس کاوبویز با شکستی تلخ در خانه از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند. تیم گرین بای پکرز که در این دیدار میهمان دالاس کاوبویز بود با شروعی طوفانی و برتری در سه کوارتر نخست موفق شد برغم واگذار کردن نتیجه در کوارتر پایانی، ۳۴ بر ۳۱ بر تیم میهمان غلبه کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

گرین بای پکرز یکشنبه آینده برای راهیابی به فینال باید آتلانتا را از پیش رو بردارد که در نیمه نهایی ۳۶ بر ۲۰ سیاتل را شکست داده است.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی، کانزاس سیتی چفز در خانه مقابل پیتسبورگ استیلرز تن به شکست داد. پیتسبورگ این دیدار نزدیک را در حالی به نفع خود تمام کرد که کوارتر نخست و پایانی را به تیم میزبان واگذار کرده بود. استیلرز با برتری شش امتیازی در کوارتر دوم و تساوی در کوارتر سوم بار خود را بست و در نهایت ۱۸ بر ۱۶ پیروز از میدان خارج شد.

حریف پیتسبورگ استیلرز در نیمه نهایی نیو انگلند پاتریوتز، از بخت های اصلی این مسابقات است که در نیمه نهایی ۳۴ بر ۱۶ هیوستون را از پیش رو برداشته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

امینم در نیمه سوپر باول زانو زد

آغاز رقابتهای پلی آف "ان بی ای"، پیروزی اکلاهماسیتی

رکورد شکنی پیتون منینگ