دبی رینولدز، بازیگر فیلم آواز در باران درگذشت

دبی رینولدز، بازیگر فیلم آواز در باران درگذشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

خبر کوتاه دبی رینولدز، بازیگر هالیوود که در فیلم مشهوری مانند «آواز در باران» ایفای نقش کرده بود، روز چهارشنبه در سن ۸۴ سالگی درگذشت.

آگهی

خبر کوتاه

دبی رینولدز، بازیگر هالیوود که در فیلم مشهوری مانند «آواز در باران» ایفای نقش کرده بود، روز چهارشنبه در سن ۸۴ سالگی درگذشت. وی مادر کری فیشر، ایفاگر نقش پرنسس لیا در مجموعۀ جنگ ستارگان بود که روز سه شنبه در سن ۶۰ سالگی و در اثر سکتۀ قلبی درگذشت.

دبی رینولدز ساعاتی پس از درگذشت دخترش به بیمارستان منتقل شده بود و به گفتۀ تد فیشر، پسر، فشار عصبی وارد شده در نتیجۀ مرگ کری فیشر برای مادرشان غیرقابل تحمل بود.

دبی رینولدز به هنگام بازی در فیلم به یاد ماندنی «آواز در باران» که یکی از فیلم های موزیکال کلاسیک محسوب می شود، کمتر از ۱۹ سال داشت.

وی یکبار هم برای بازی در فیلم موزیکال دیگری به نام «ملکۀ کلورادو» نامزد جایزۀ اسکار شده بود.

دبی رینولدز همسر ادی فیشر، ترانه سرا و خوانندۀ مشهور آمریکایی بود که در اواخر دهۀ پنجاه از وی جدا شد و با الیزابت تیلور ازدواج کرد. این جدایی در آن زمان بسیار خبرساز شد.

Debbie Reynolds: ici dans «Singing in the rain», décède un jour après sa fille Carrie Fisher https://t.co/AmabOGPt4qTravon</a> <a href="https://t.co/FBuJVD7Rpq">pic.twitter.com/FBuJVD7Rpq</a></p>&mdash; L&#39;important (Limportant_fr) 29 décembre 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش به درگذشت کری فیشر و دبی رینولدز در آمریکا

ادای احترام به کری فیشر، پرنسسِ جنگ ستارگان

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها