کرنر: پیروزی و رجزخوانی چلسی در باکسینگ دی

کرنر: پیروزی و رجزخوانی چلسی در باکسینگ دی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کرنر این هفته به مسابقات لیگ برتر انگلستان در روز باکسینگ دی اختصاص دارد.

آگهی

کرنر این هفته به مسابقات لیگ برتر انگلستان در روز باکسینگ دی اختصاص دارد. بله، تنها لیگ برتر جزیره است که در تعطیلات زمستانی وقفه ای به کار خود نمی دهد و فردای روز کریسمس بازیها را طبق معمول برگزار می کند. ببینیم تیم های بالای جدولی در این روز چه نتایجی گرفتند.

دوازدهمین پیروزی متوالی برای چلسی
چلسی هفته هجدهم لیگ برتر جزیره را با پیروزی پشت سر گذاشت تا باکسینگ دی نیز به کامش شود. آبی پوشان لندنی روز دوشنبه در خانه ۳ بر ۰ بورنموث را شکست دادند و دوازدهمین پیروزی متوالی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند. پدرو در دقایق ۲۴ و ۹۳ دو بار برای چلسی گلزنی کرد و ادن آزارد نیز در دقیقه ۴۹ از روز ضربه پنالتی یکی از سه گل تیم اش را به ثمر رساند.

چلسی در غیاب دو بازیکن محروم خود یعنی کاستا و کانته، کار چندان دشواری برای کسب این پیروزی خانگی نداشت. گرچه در دقایقی از بازی به خصوص پانزده دقیقه پایانی نیمه اول، تیم میهمان سوار بر بازی شد و موقعیت هایی نیز بدست آورد.

شاگردان آنتونیو کونته با این برد ۴۶ امتیازی شدند و صدرنشین باقی ماندند. نتایج درخشان آبی ها با رجز خوانی سرمربی این تیم نیز همراه شده است. کونته پس از بازی گفت: «حالا همه بدنبال شکست دادن چلسی هستند.»

برد پرگل شاگردان گواردیولا
منچستر سیتی در دیدار خارج از خانه صاحب یک پیروزی با ارزش شد. این تیم که برای برد مقابل میزبان خود هال سیتی هفتاد دقیقه در تلاطم بود در نهایت با سه گل در بیست دقیقه پایانی به آنچه استحقاقش را داشت، رسید.

یحیی توره در دقیقه ۷۲ از روی ضربه پنالتی نخستین گل من سیتی را به ثمر رساند. این پنالتی حاصل خطای مدافع هال سیتی بر روی استرلینگ بود. یک دقیقه بعد داوید سیلوا با پاسی عالی، ایهیناچو را در موقعیت گل قرار دهد تا این مهاجم نیجریه ای به راحتی گل دوم را وارد دروازه میزبان کند. گل سوم نیز در وقت های اضافی و با اشتباه دیویس، مدافع هال سیتی به تور دروازه این تیم چسبید تا گل به خودی، پایانی تلخ برای شکست پر گل میزبان باشد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۳۹ امتیازی شدند و پایین تر از چلسی در رده دوم جدول قرار گرفتند.

بالاترین و پایین ترین
بخش بالاترین و پایین ترین هفته نیز به مسابقات باکسینگ دی اختصاص دارد.ببینیم در این بخش چه گزینه هایی جای گرفته اند:

- آرسنال نخستین انتخاب بخش بالاترین است. توپچی ها در باکسینگ دی موفق شدند با غلبه بر وست برومویچ پس از منچستر یونایتد به دومین تیمی تبدیل شوند که سیصد پیروزی خانگی را به نام خود ثبت کرده است.

- منچستر یونایتد دیگر گزینه این بخش است. شیاطین سرخ با سه گلِ بلیند، ابراهیمویچ و میخیتاریان که از روی یک حرکت عقربی به ثمر رسید ساندرلند را شکست دادند تا چهارمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند.

- تنها گزینه بخش پایین ترین هفته لستر سیتی است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره در خانه ۲ به ۰ مقابل اورتون مغلوب شد تا نهمین شکست فصل خود را تجربه کند. این تیم اکنون با ۱۷ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است.

پیش بینی نتایج
هفته آینده نیز رقابت های لیگ برتر جزیره دنبال می شود. ما نتیجه برخی از دیدارها را پیش بینی کردیم. شما هم می توانید دیدگاه های خود را بر روی شبکه های اجتماعی از طریق #TheCornerScores به اشتراک بگذارید.

لیورپول در خانه ۳ بر ۰ منچستر سیتی را شکست می دهد.
چلسی در دیدار خانگی ۲ بر ۰ مقابل استوک سیتی پیروز می شود.
کرتیستال پالاس در زمین آرسنال ۱ به ۰ نتیجه را واگذار می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟

وین رونی: در دوران جوانی آنقدر الکل می‌نوشیدم که بی‌هوش می‌شدم

افشاگری‌های تلخ دله‌ آلی؛ از آزار جنسی در کودکی تا بازپروریِ دوران اعتیاد