سومین پیروزی در اسکی سرعت برای ایلکا اشتوهتس

سومین پیروزی در اسکی سرعت برای ایلکا اشتوهتس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ایلکا اشتوهس که در ابتدای فصل خود را به عنوان پدیده جدید مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین زنان معرفی کرده بود اکنون به مرحله شکوفایی رسیده است.

آگهی

ایلکا اشتوهس که در ابتدای فصل خود را به عنوان پدیده جدید مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین زنان معرفی کرده بود اکنون به مرحله شکوفایی رسیده است. این اسکی باز ۲۶ ساله اسلونیایی که روز جمعه با فتح ماده ترکیبی به سومین پیروزی خود در جام جهانی فصل اسکی دست یافته بود برای کسب چهارمین پیروزی، رقابت های ماده سرعت را نشانه رفت.

اشتوهتس که پیش از این دو مسابقه اسکی سرعت در لیک لوئیز را به نام خود ثبت کرده بود در وال دیزر فرانسه نیز برتری خود را به رخ حریفان کشید. او با ثبت رکورد ۱ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه مکان نخست این مسابقه را به خود اختصاص داد و با ۱۳۵ امتیاز اختلاف بالاتر از سوفیا گوجای ایتالیایی در صدر جدول کلی این ماده از رقابت های جام جهانی اسکی آلپاین قرار گرفت.

کورنلیا هوتر، اسکی باز اتریشی که رقابت نزدیکی با اشتوهتس داشت در نهایت با ۲۸ صدم ثانیه اختلاف نسبت به او به کار خود پایان داد تا مکان دوم مسابقه اسکی سرعت در وال دیزر را از آن خود کند. چهار اسکی باز ایتالیایی از جمله سوفیا گوجا نیز در جایگاه سوم این مسابقه قرار گرفتند.

اما لارا گوت سوئیسی، فاتح گوی بزرگ کریستال رقابت های فصل گذشته که روز جمعه مسابقه اسلالوم ماده ترکیبی را نیمه تمام گذاشته بود، روز شنبه نیز با انجام یک اشتباه از اتمام مسابقه سرعت باز ماند. با این وجود، او اکنون با ۱۳۰ امتیاز پس از گوجا مکان سوم جدول کلی ماده سرعت را در اختیار دارد و در رده بندی کلی رقابتهای فصل نیز پایین تر ایلکا اشتوهتس در مکان چهارم قرار گرفته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فرانتس با پیروزی در مسابقه اسکی سرعت ایتالیا شگفتی ساز شد

اسکی آلپاین: درخشش اسکی بازان نروژی در سوپر جی ایتالیا

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت