در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

h3>فاکتور هشت هزار یورویی برق برای بانوی بازنشسته

شرکت برق فرانسه برای یک زن بازنشسته فرانسوی ۸۰۰۰ یورو فاکتور برق فرستاد. این زن در گفتگو با شبکه ۱ تلویزیون فرانسه گفت شرکت برق تصور می کند او «در کاخ الیزه» زندگی می کند. سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در واکنش به این موضوع گفت که این مبلغ معادل برق یک سال مغازه دویست متری در پاریس است. در مقابل شرکت برق می گوید که این زن از سال ۲۰۱۳ خودش شماره کنتر را اعلام می کرد و مامور برق دسترسی به کنتر نداشته است. به گفته شرکت برق احتمالا وی در خواندن کنتر دچار اشتباه شده است.

Une Brionnaise a reçu une facture d'électricité astronomique, alors qu'elle vit seule et consomme peu. https://t.co/12xOeFRWOK

— Eveil Normand (@Eveil_Normand) 27 novembre 2016

Dancing taxed in Brussels

صاحب یک بار بلژیکی در بروکسل با دیدن رقم نجومی قبض مالیات خود بهت زده شد. اداره مالیات از صاحب بار خواسته مالیات بر رقص پرداخت کند. به گفته این اداره بار باید مالیات رقص مشتریانش را بدهد.

دوچرخه سواری در ارتفاع ۲۰۰ متری

یک دوچرخه سوار حرفه ای، یا شاید بیشتر یک ماجراجوی پر دل و جرات اتریشی با دوچرخه کوهستان خود مسیر طولانی را بر روی نرده در ارتفاع ۲۰۰ متری رکاب زد. اگر اهل هیجان هستید دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم: ---

خدمات جدید پست فنلاند

قدم زدن کار لذت بخشی است، مخصوصا برای سالمندانی که ترجیح می دهند چند ساعت از روز را در پارک ها و خیابان ها بگذرانند. اما بعضی از سالمندان به دلیل کهولت سن یا مشکلات جسمی نمی توانند تنها از خانه بیرون بروند و قدم بزنند. برای حل این مشکل پست فنلاند خدمات جدیدی ارائه می دهد. پستچی ها از این پس به کمک سالمندان می آیند و آن را در قدم زدن همراهی می کنند. این خدمات به ازای هر نیم ساعت ۱۷ یورو و ۲۵ سنت هزینه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات محلی ترکیه؛ زورآزمایی سیاسی اردوغان با امام‌اوغلو و حزب رفاه نوین

پشت پرده شایعه درگذشت چارلز سوم پادشاه بریتانیا چه بود؟

خبرگزاری‌های بزرگ دنیا عکس همسر ولیعهد بریتانیا را از روی خروجی‌های خود حذف کردند