آزمون زننده اولین گل ایرانی قرن بیست و یکم در لیگ قهرمانان

آزمون زننده اولین گل ایرانی قرن بیست و یکم در لیگ قهرمانان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در هفته چهارم از لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی در خانه میزبان بارسلونا بود.

آگهی

در هفته چهارم از لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی در خانه میزبان بارسلونا بود.

در این بازی ابتدا مانند بازی رفت مسی دروازه شاگردان پپ گواردیولا را گشود. گوندوگان در همان نیمه اول و در دقیقه ۳۹ بازی را روی پاس زیبای استرلینگ به تساوی کشاند و سپس دوبروین روی ضربه ایستگاهی گلی زیبا زد و نهایتا گوندوگان با ثبت گل سوم کار بارسا را تمام کرد. با اینحال بارسلونا با ۹ امتیاز همچنان در صدر این گروه است و منچسترسیتی در جایگاه دوم با هفت امتیاز.

در گروه دی آتلیتکو مادرید دو بر یک روستوف تیم سردار آزمون را شکست داد. در این بازی پس از گل اول گریزمن سردار آزمون توانست هم بازی را به تساوی بکشاند و هم اولین گل یک ایرانی در قرن بیست و یکم در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. اما گریزمن در ثانیه های پایانی گل دوم را زد تا روستوف با یک امتیاز در ته جدول جا خوش کند و مادرید و بایرن مونیخ با ۱۲ و ۹ امتیاز صعود خود به مرحله یک هشتم را قطعی کردند.

در گروه ای آرسنال و پاریسن ژرمن صعود خود را قطعی کردند. آرسنال در بلغارستان در حالیکه دو بر ۰ عقب بود و دو گل در نیمه اول به ثمر رساند تا بازی را به تساوی بکشاند و نهایتا مسوت اوزیل دیدنی ترین گل شب چهارم را بر توپچی ها به ثمر رساند تا آرسنال در صدر بماند و پاریسن ژرمن هم با برد در مقابل اف س بال هم امتیاز با آرسنال ده امتیازی، صعودش را قطعی کرد.

در گروه بی همچنان رقابت پایاپای است. ناپولی در استانبول با بشیکتاس به تساوی یافت و به صدر جدول رفت و بنفیکا هم در خانه دیناموکی اف را یک بر صفر مغلوب کرد تا در جایگاه دوم با هفت امتیاز باشد. بشیکتاش با ۶ امتیاز در تعقیب این دو تیم است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

منچستر سیتی با شکست اینتر میلان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

لیگ قهرمانان اروپا: اینترمیلان مسافر استانبول شد؛ برنده رئال مادرید و منچسترسیتی فینالیست دوم امسال