ترامپ اتهام سوءرفتار با زنان را رد کرد

ترامپ اتهام سوءرفتار با زنان را رد کرد
نگارش از Ali Kheradpir با استفاده از  Reuters, AFP, AP
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در تازه ترین سخنرانی تبلیغاتی اش تمامی اتهام های مطرح شده درباره سوءرفتار با زنان را نادرست…

آگهی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در تازه ترین سخنرانی تبلیغاتی اش تمامی اتهام های مطرح شده درباره سوءرفتار با زنان را نادرست خواند.

وی باری دیگر انگشت اتهام را به سوی ستاد انتخاباتی رقیب نشانه گرفت و گفت که طرح این اتهامات به منظور جلوگیری از پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری است. آقای ترامپ در جمع هوادارانش در ایالت فلوریدا گفت: «این ادعاهای واهی درباره رفتار نامناسب من با زنان کاملا و مطلقا نادرست است.»

جسیکا لیدس که ۷۴ سال دارد و اهل نیویورک است یکی از زنانی است که مدعی شده این نامزد ریاست جمهوری، بیش از سه دهه پیش در هواپیما او را لمس کرده است.

لیندا راس، دوست و همسایه او درباره مطرح کردن این اتهام می گوید: «جسیکا درباره این موضوع فکر کرده و به طور حتم من و دیگران او را تشویق کرده ایم. او به من روز یکشنبه و پیش از مناظره گفت که ایمیل های زیادی از کسانی که به آنان این موضوع را گفته بود دریافت کرده که می گفتند اکنون وقت علنی کردن آن است. بنابراین حدس می زنم جسیکا حس کرده که وقت انجام این کار است.»

ناتاشا استوینوف، خبرنگار پیشین نشریه پیپل نیز یکی دیگر از زنانی است که به تازگی آقای ترامپ را متهم کرده است.

شارلوت تریگس، دبیر ارشد این نشریه در شرح ادعای این خبرنگار می گوید: «ناتاشا می گوید در سال ۲۰۰۵ که در مارآلاگو با دونالد و ملانیا بوده تا درباره سالگرد ازدواجشان گزارشی تهیه کند، ملانیا باردار بوده و برای تعویض لباس در طبقه بالا رفته بوده است. دونالد می خواسته محوطه اطراف را نشانش دهد. او را به اتاقی می برد و در را می بندد و سپس او را به سوی دیوار کشیده و برخلاف خواسته ناتاشا، او را می بوسد. او بسیار شوکه می شود و نمی دانسته که چه کار کند.»

تنها چند هفته مانده به هشتم نوامبر، روز برپایی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به تعداد زنانی که این نامزد جنجالی را متهم کرده اند افزوده شده است. با این همه ستاد انتخاباتی آقای ترامپ تمامی اتهامات را رد کرده و روایت این دو مدعی تازه را «داستان» خوانده است.

How Trump's abuse of women hid in plain sight https://t.co/LukdyaqtbYpic.twitter.com/EsFXhGL4sn

— The Atlantic (@TheAtlantic) October 13, 2016

Flood of women come forward, allege Trump sexually assaulted them https://t.co/oZkdsujJIepic.twitter.com/J6GLXuDTCM

— Judd Legum (@JuddLegum) October 13, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اوباما در ایالت اوهایو در حمایت از کلینتون سخنرانی کرد

اوج زشتی و زنندگی انتخابات آمریکا شاید در راه است

دونالد ترامپ برنده جدال حقوقی بر سر توقف حکم ۴۵۴ میلیون دلاری شد؛ دادگاه هم تخفیف داد و هم مهلت