آتلتیکومادرید پیروز مهمترین بازی لیگ قهرمانان اروپا

آتلتیکومادرید پیروز مهمترین بازی لیگ قهرمانان اروپا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا توپچی های لندن در خانه اف س بال را در همان نیمه اول دو بر صفر به زانو در آوردند تا با خیالی راحت در صدر جدول این گروه قرار…

آگهی

در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا توپچی های لندن در خانه اف س بال را در همان نیمه اول دو بر صفر به زانو در آوردند تا با خیالی راحت در صدر جدول این گروه قرار بگیرند. هر دو گل آرسنال را والکاتی به ثمر رساند که به نظر می رسد دوباره به روزهای اوجش بازگشته است.

آرسنال به همراه پاریسن ژرمنی در صدر قرار گرفت که در بلغارستان در مقابل لودوگورتز ابتدا یک بر صفر عقب افتاد اما توانست با یک گل از ماتیودی و دو گل از کاوانی سه بر صفر رقیب گمنام را شکست دهد.

ناپل در مقابل بنفیکا لیسبون درخشان عمل کرد و توانست ۴ بر دو قرمزپوشان لیسبون را در ناپل از پیش رو بردارد. به این ترتیب ناپل نایب قهرمان سری آ توانست در صدر گروه بی قرار بگیرد.

بشیکتاش با دو امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت. ترکها به یک تساوی در مقابل دیناموکی اف رضایت دادند.

بارسا هم توانست در آلمان خانه گلادباخ این باشگاه را دو بر یک شکست دهد. برای گلادباخ ابتدا تورگان هازارد، برادر ادن هازارد به ثمر رساند و توران و پیکه برای کاتالانها بازی را با پیروزی بارسا به پایان رساندند.

در سوی دیگر میدان منچسترسیتی و سلتیک در یک بازی دیدنی و فوق العاده به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در مهمترین بازی چهارشنبه آتلتیکو مادرید در خانه موفق شد یک بر ۰ بایرن شکست ناپذیر را مغلوب کند تا رکورد باختهای متوالی آنچلوتی در ورزشکاه بیسنته کالدرون همچنان باقی بماند.

در این بازی مادریدی ها با کاراسکو به گل رسیدند و یک پنالتی را هم آنتوان گریزمن از دست داد که در سه امتیاز پایانی بازی تاثیری نداشت.

در دیگر سوی میدان در روستوف یاران سردار آزمون به تساوی دو بر دو در مقابل آیندهوون شرکت داشتند و سردار روی هر دوگل تاثیر داشت و پاس گل دوم را هم سردار داد. در این گروه آتلتیکو و بایرن شانس اصلی صعود هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

ال‌کلاسیکو جنجالی برنده نداشت؛ بارسلونا و رئال امتیاز‌ها را تقسیم کردند

قرارداد سرمربی بارسلون برای یک فصل دیگر تمدید شد