پدروسا شگفتی ساز رقابتهای موتوجی پی در سان مارینو

پدروسا شگفتی ساز رقابتهای موتوجی پی در سان مارینو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

درست زمانی که رقابتهای موتوجی پی در سالهای گذشته مانند فرمول یک کنونی به حالتی یکنواخت رسید و مسئولان موتوجی پی با تغییر برخی از قوانین توانستند این مسابقات را به رقابتهای پایاپای بدل…

آگهی

درست زمانی که رقابتهای موتوجی پی در سالهای گذشته مانند فرمول یک کنونی به حالتی یکنواخت رسید و مسئولان موتوجی پی با تغییر برخی از قوانین توانستند این مسابقات را به رقابتهای پایاپای بدل کنند. چنانکه در هشت مسابقه اخیر این فصل هشت موتورسوار مختلف پیروز میدان بوده اند. این اتفاق اولین بار در تاریخ موتوجی پی می افتد.

در پیست میزانو بار دیگر مسابقات موتوجی پی شاهد یک شگفتی بود. در حالیکه خورخه لورنزو از جایگاه اول و والنتینو روسی از جایگاه دوم مسابقه را آغاز کرده بودند این دنی پدروسا بود که بسیاری را پشت سرگذاشت و توانست با علمکردی درخشان فاتح سن مارینو شد. در آغاز مسابقه والنتینو روسی توانست به راحتی خورخه لورنزویی را پشت سر بگذارد و دورهای آخر این آقای دکتر مسابقات موتوجی پی بود که پیشتاز بود و همگان انتظار قهرمانی او را داشتند اما دنی پدروسایی که مسابقه را بدلیل زمین خوردن در زمان گیری از جایگاه هشتم آغاز کرده بود ابتدا موفق شد مارک مارکز صدرنشین این فصل موتوجیپی و جایگاه چهارم را پشت سربگذارد و بعد از آن به دو صدرنشین لورنزو و روسی حمله کرد و سرانجام پس از پشت سرگذاشتن لورنزو توانست در دور هشتم از روسی سبقت بگیرد و در عین شگفتی همگان اول شد.

هر جند سن مارینو به واسطه رقابتهای موتورسواری و فرمول یک به شهرت رسیده است اما هیچ گاه این مسابقات در سن مارینو برگزار نشده است و بیشتر مسابقات در پیستهای اطراف سن مارینو در موجلو، میزانو و ایمولای ایتالیا برگزار شده است. اما با وجود میزبانی ایتالیایی ها در مناطق دیگر آنها با انتساب این مسابقات در سن مارینو توانستند رقابتهای بیشتری در ایتالیا برگزار کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نواک جوکوویچ برای دهمین بار قهرمان مسابقات گرنداسلم تنیس ملبورن شد

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

جودو؛ گرند پری تاشکند با سه مدال طلا برای روسیه استارت خورد