انتشار ویدئوی شلیک به یک جوان ۱۹ ساله سفیدپوست

انتشار ویدئوی شلیک به یک جوان ۱۹ ساله سفیدپوست
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مقامات پلیس شهر فرزنو درایالت کالیفرنیای آمریکا، ویدئویی از دوربین متصل به بدن یکی از افراد پلیس را منتشر کرد که تیراندازی ماموران پلیس به جوانی ۱۹ ساله را نشان می…

آگهی

مقامات پلیس شهر فرزنو درایالت کالیفرنیای آمریکا، ویدئویی از دوربین متصل به بدن یکی از افراد پلیس را منتشر کرد که تیراندازی ماموران پلیس به جوانی ۱۹ ساله را نشان می دهد. این فرد بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد.

در این ویدئو که با هدف رفع ابهام های پرونده منتشر شد، پیش از شلیک، پلیس بارها به دیلان نوبل، جوان ۱۹ ساله دستور ایست می دهد از او می خواهد دستانش را بالا ببرد.

جری دی یر، رئیس پلیس فرزنو می گوید: «همیشه می دانستم که در تصمیم گیریهای حیاتی کسی از شما حمایت نمی کند، نه افسران نه اتحادیه، شاید نه حتی خانواده و جامعه. اما قول می دهم که کار درست را در این پرونده انجام دهم و از مردم می خواهم که به من اعتماد کنند.»

ویدئو نشان می دهد که پس از کنار زدن ماشین این جوان و دستور نشان دادن دستانش او بدون توجه به اخطارها به سمت افسران پلیس می آید و می گوید : «از زندگی متنفرم»، افسران پلیس به او شلیک می کنند اما همچنان او دستش را به زیر لباسش می برد، در این زمان افسران پلیس دوباره به او شلیک می کنند.

اقای دی یر می گوید که افسر پلیس باور داشت که او در زیر لباس خود به دنبال اسلحه می گردد اما در گزارشها آمده که او جعبه پلاستیکی ۱۰ سانتیمتری در دست داشته است.

چند ساعت بعد از انتشار این ویدئو، معترضان در مقابل اداره پلیس شهر فرزنو تجمع کرده و خواستار اجرای عدالت در مورد این پرونده شده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند