اظهار نظر باراک اوباما درباره حوادث دالاس

اظهار نظر باراک اوباما درباره حوادث دالاس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری در جریان نشست ناتو در شهر ورشو درباره تیراندازی پنجشنبه شب در شهر دالاس در ایالت تگزاس آمریکا به سوی پلیس و کشته شدن دست کم پنج مام

آگهی

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری در جریان نشست ناتو در شهر ورشو درباره تیراندازی پنجشنبه شب در شهر دالاس در ایالت تگزاس آمریکا به سوی پلیس و کشته شدن دست کم پنج مامور پلیس سخنرانی کرد.

آقای اوباما گفت: «همانطور که روز گذشته هم گفتم، لازم است که همه ما آمریکایی ها در مورد تبعیض نژادی در سیستم قضایی خود نگران باشیم. همچنین گفتم که که پلیس کشور ما کار بسیار سختی دارد و اکثر آنان وظیفه خود را به بهترین صورت انجام می دهند و باید از افسران پلیسی که هر روز از ما و از جامعه ما حفاظت می کنند، حمایت کنیم.»

وی افزود: «امروز روز یادآوری فداکاریهای آنان برای ماست. همینطور می دانیم که وقتی مردم عادی مجهز به سلاح سنگین باشند متاسفانه هر چه بیشتر شاهد حملات سنگین و تراژیک اینچنینی خواهیم بود.»

این حملات در ساعت ۹ شب پنجشنبه در جریان برگزاری تظاهراتی در مخالفت با تبعیض نژادی در شهر دالاس، توسط دو تک تیراندار به سوی نیروهای پلیس صورت گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک

سگ گمرک فرودگاه بوستون میمون‌های مومیایی شده را در چمدان‌های یک مسافر شناسایی کرد