چهرۀ تعدادی دیگر از تیم های صعود کننده به یک هشتم مشخص شد

چهرۀ تعدادی دیگر از تیم های صعود کننده به یک هشتم مشخص شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

روز سه شنبه هشت تیم در چارچوب بازیهای جام ملت های اروپا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

آگهی

روز سه شنبه هشت تیم در چارچوب بازیهای جام ملت های اروپا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. کرواسی توانست تیم اسپانیا را با نتیجۀ دو بر یک شکست دهد و بعنوان تیم اول گروه «D» صعود کند. اسپانیا علیرغم این شکست بعنوان تیم دوم این گروه به مرحلۀ یک هشتم نهایی صعود کرد.

یکی از تماشاگران اسپانیا بعد از شکست «لاروخا» گفت: «بعد از طی کیلومترها برای تماشای این بازی و دیدن باخت آنها کمی سرخورده شدم اما امیدوارم اگر قرار است این مسابقات اروپایی را ببریم با شکست دادن تیم های بزرگ به این هدف برسیم.»

ترکیه نیز در همین گروه با نتیجۀ دو بر صفر از سد جمهوری چک گذشت اما برای صعود به مرحلۀ یک هشتم باید منتظر بازیهای روز چهارشنبه بماند.

یکی از هواداران این تیم می گوید: «همه چیز عالی بود و ما خیلی خوش شانس بودیم. امیدواریم که به مرحلۀ بعدی هم راه پیدا کنیم.»

در گروه «C» اوکراینی ها هم در آخرین بازی خود در مرحلۀ اول این مسابقات بازی را با نتیجۀ یک بر صفر به تیم لهستان واگذار کردند. اوکراین پیش تر از دور مسابقات حذف شده بود.

یک تماشاگر اوکراینی پس از این شکست می گوید: «ما رقبای خود را دست کم گرفته بودیم و شاید هم تاکتیک بدی داشتیم. این شکست ها غیرقابل فهم نیست و این بازیها هم یوروی ما نبود.»

در چهارمین بازی از دوازدهمین روز از این مسابقات، آلمان توانست از سد ایرلند شمالی با نتیجۀ یک بر صفر بگذرد ولی علیرغم این شکست، ایرلند شمالی بعنوان تیم سوم از گروه سی به مرحلۀ یک هشتم راه یافت.

یک هوادار آلمانی می گوید: «ایرلند(شمالی) در مقابل هوملز و بوتنگ که دفاع ما را تشکیل می دادند هیچ شانسی برای گل زدن نداشت.»

روز چهارشنبه تیم های ایرلند، اتریش، مجارستان، پرتغال، ایتالیا، ایرلند، سوئد و بلژیک به مصاف هم می روند تا پروندۀ مرحلۀ نخست از این بازیها بسته شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رویارویی ایتالیا و اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای اروپا

روبیالس در پرونده بوسه اجباری با خطر محکومیت به دو سال و نیم زندان روبرو است

همه چیز درباره ویزای دورکاری در اسپانیا؛ چرا طرح دولت مادرید چندان با استقبال مواجه نشد؟