دادستان اوهایو: مادر کودک در حادثه باغ وحش سینسیناتی مقصر نیست

دادستان اوهایو: مادر کودک در حادثه باغ وحش سینسیناتی مقصر نیست
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دادستان شهرستان همیلتون در ایالت اوهایوی آمریکا اعلام کرد مادر پسر ۳ ساله ای که به داخل محدودۀ زندگی گوریل در باغ وحش سینسیناتی سقوط کرد، تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد…

آگهی

دادستان شهرستان همیلتون در ایالت اوهایوی آمریکا اعلام کرد مادر پسر ۳ ساله ای که به داخل محدودۀ زندگی گوریل در باغ وحش سینسیناتی سقوط کرد، تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت.

در ۲۸ ماه مه نگهبانان این باغ وحش برای نجات جان این کودک که به ناگاه داخل محدودۀ زندگی گوریل افتاد هارامبه، گوریل نر ۱۷ ساله را کشتند.

ژوزف دترز، دادستان پرونده روز دوشنبه گفت سه کودک دیگر نیز همراه این مادر بوده اند و هنگامیکه این کودک ۳ ساله شروع به دویدن می کند، او مشغول رسیدگی به دیگر کودکان بوده است.

او افزود: «به گفته شاهدان این مادر با دقت مراقب کودکانش بوده است اما این کودک سه ساله از دیگران جدا شده است. خوشحالم که می بینم که باغ وحش حفاظ های اطراف این محوطه را تغییر داده است تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.»

دوستداران حیوانات در آمریکا مادر این کودک را به دلیل عدم مراقبت کافی و به خطر انداختن جان فرزندش بشدت مورد انتقاد قرار داده و با امضای طوماری خواستار مسئول شناختن او به خاطر وقوع این حادثه و مرگ گوریل شده بودند.

مسئولان این باغ وحش اعلام کرده بودند به دلیل حساسیت مساله ترجیح داده اند به جای استفاده از داروی بیهوشی که ممکن است به کندی عمل کند، این گوریل ۱۸۰ کیلویی را بکشند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تولد اولین بچه گوریل پس از ده سال در باغ‌وحش لوآر فرانسه

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟