نامۀ سرگشادۀ یک مسلمان در جواب اتهامات خوانندۀ ایگلز آف ددمتال

نامۀ سرگشادۀ یک مسلمان در جواب اتهامات خوانندۀ ایگلز آف ددمتال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اظهارات جسی هیوز، خوانندۀ گروه ایگلز آف ددمتال در مصاحبه با مجلۀ «تاکی» واکنش کاربران صفحات اجتماعی و دنیای موسیقی را برانگیخته است.

آگهی

اظهارات جسی هیوز، خوانندۀ گروه ایگلز آف ددمتال در مصاحبه با مجلۀ «تاکی» واکنش کاربران صفحات اجتماعی و دنیای موسیقی را برانگیخته است. وی در این مصاحبه مسلمانان را حسود خوانده و گفته شاهد جشن گرفتن آنها به هنگام حملات تروریستی پاریس بوده است.

یک وبلاگ نویس فرانسوی به نام اسماعیل العراقی که خود نیز در کنسرت این گروه در تئاتر بتکلان در جریان حملات سیزدهم نوامبر حضور داشته، در نامه ای سرگشاده به روی فیسبوک به این اظهارات پاسخ داده که با استقبال زیاد از سوی کاربران روبرو شده است.

Ismael El Iraki – A LETTER TO JESSE HUGUES FROM A FELLOW BATACLAN SURVIVOR https://t.co/JLMfZvoQbh

— Maëlle Fouquenet (@mfouquenet) 25 mai 2016

مقامات جشنوارۀ راک در کنار رود سن و کابارۀ سبز نیز در واکنش به این اظهارات به گفتۀ آنها نژادپرستانه برنامه های این گروه را از این دو جشنوارۀ پرطرفدار راک اند رول حذف کرده اند.

جسی هیوز در ماه مارس نیز در گفت و گویی با شبکۀ فاکس بیزنس نگهبانان سالن بتکلان را همدست تروریست ها خوانده بود، امری که با اعتراض زیادی روبرو شد و سرپرست گروه ایگلز آف ددمتال را به عذرخواهی واداشت.

وی چند روز پس از آن متن این عذرخواهی را از روی سایت این گروه حذف کرد و مجددا اظهارات اتهام آمیز خود را در مصاحبه با مجلۀ تاکی تکرار کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

استعفای مدیر فرانسوی به دلیل تهدید به مرگ پس از تذکر حجاب؛ دولت از دانش‌آموز محجبه شکایت می‌کند

ده ماه حبس برای مادری که فرزندانش را در خانه تنها گذاشت تا به جشن تولد برود

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت