بیل کازبی، کمدین آمریکایی به اتهام اذیت و آزار جنسی محاکمه می شود

بیل کازبی، کمدین آمریکایی به اتهام اذیت و آزار جنسی محاکمه می شود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بنا به دستور قاضی دادگاهی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا، بیل کازبی، کمدین ۷۸ ساله به اتهام اذیت و آزار جنسی مورد محاکمه قرار می گیرد.

آگهی

بنا به دستور قاضی دادگاهی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا، بیل کازبی، کمدین ۷۸ ساله به اتهام اذیت و آزار جنسی مورد محاکمه قرار می گیرد. این تصمیم قاضی دادگاه پس از برگزاری جلسه اولیه رسیدگی به این پرونده اتخاذ شد.

بیل کازبی که دو بار برنده جایزه گلدن گلوب شده، متهم است که در سال ۲۰۰۴، به زنی به نام آندرآ کانستاند داروی خواب آور داده و سپس او را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

کوین استیل، دادستان بخش مونت گومری ایالت پنسیلوانیا می گوید: «نکته اینجاست که این زن مسموم شده بود و نمی توانسته است رضایت یا نارضایتی خود را اعلام کند. این جرم محسوب می شود و مبنای اتهامِ مطرح شده در پرونده است. ما به دنبال رسیدگی به آن در دادگاه هستیم.»

بیل کازبی اتهام اذیت و آزار جنسی را رد کرده و می گوید آندرآ کانستاند در مدت زمان رابطه جنسی شان هوشیار بوده است. وی در صورت مجرم شناخته شدن ممکن است به ۱۰ سال زندان محکوم شود.

تاکنون بیش از ۵۰ زن ادعا کرده اند که بیل کازبی آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است اما این اولین بار است که این هنرپیشه برای چنین اتهامی مورد محاکمه قرار می گیرد.

بیل کازبی در دهه ۱۹۶۰ به شهرت رسید و در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی بسیاری نقش آفرینی کرده است.

Judge finds enough evidence for Bill Cosby to go to trial for sexual assault: https://t.co/K5z85Qsh7Epic.twitter.com/oRDAT1QZF0

— Reuters Top News (@Reuters) May 24, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رئیس یک دانشگاه که فیلم‌های پورن با همسرش را در فضای مجازی منتشر می‌کرد، اخراج ‌شد

نتفلیکس گزیده جدید برنامه «بازی ماهی مرکب»‌ را منتشر کرد؛ همراه با جایزه ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار دلاری

پزشک پیشین تیم ژیمناستیک آمریکا و متهم به آزار جنسی در زندان با چاقو مورد حمله قرار گرفت