مصر گزارش ها درباره وقوع انفجار در هواپیمای ایرباس ای-۳۲۰ را رد کرد

مصر گزارش ها درباره وقوع انفجار در هواپیمای ایرباس ای-۳۲۰ را رد کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در پی انتشار اخباری از سوی رسانه های مصری مبنی بر احتمال وقوع انفجار در هواپیمای ایرباس ای-۳۲۰ این کشور، رئیس مرکز پزشکی قانونی مصر و وزارت دادگستری این کشور، هرگونه خبر در این باره را رد…

آگهی

در پی انتشار اخباری از سوی رسانه های مصری مبنی بر احتمال وقوع انفجار در هواپیمای ایرباس ای-۳۲۰ این کشور، رئیس مرکز پزشکی قانونی مصر و وزارت دادگستری این کشور، هرگونه خبر در این باره را رد کردند.

آنها تاکید کردند علت وقوع این حادثه همچنان نامعلوم است و گمانه زنی های متفاوتی از نقص فنی هواپیما تا اقدامی مجرمانه یا تروریستی مطرح است.

به گزارش رسانه های مصری، کارشناسان این مرکز فرضیه انفجار را پس از بررسی مقدماتی بقایای انسانی یافت شده در محل سقوط مطرح کرده بودند. با این وجود آنها یادآور شده بودند که انفجار در داخل هواپیما تنها یک فرضیه است زیرا تا کنون نمونه های کمی از بقایای کشف شده در دریای مدیترانه به دستشان رسیده و خیلی زود است که درباره علت وقوع این حادثه نتیجه گیری قطعی کرد.

تنها موضوعی که اکنون برای کارشناسان روشن است دریافت پیام های خودکار، لحظاتی قبل از سقوط هواپیما است که خبر از دودی مشکوک در داخل هواپیما می داد.

پنج روز پس از وقوع این حادثه، جستجوها همچنان در عمق سه هزار متری دریا برای یافتن جعبه سیاه این هواپیما ادامه دارد. یک شناور گشتی اقیانوس پیما نیز روز دوشنبه از طرف فرانسه به تیم جستجو در دریای مدیترانه پیوست.

هواپیمای ایرباس ای-۳۲۰ کشور مصر در بامداد پنجشنبه ۱۹ ماه مه با ۶۶ مسافر و خدمه از فرودگاه شارل دوگل پاریس عازم فرودگاه قاهره بود اما دقایقی پس از خروج از مرز هوایی یونان از صفحه رادار ناپدید شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مصر می گوید هواپیمای مسافربری از مسیر خود منحرف نشده است

زیردریایی ها برای یافتن جعبۀ سیاه به عمق مدیترانه می روند

بریتانیا؛ بمب منفجرنشده جنگ جهانی دوم برای انفجار در دریا جابجا شد