رقابت در نیویورک بر سر نامزدی احزاب دموکرات و جمهوریخواه

رقابت در نیویورک بر سر نامزدی احزاب دموکرات و جمهوریخواه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

برنی سندرز، نامزد دموکرات در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا در زادگاهش، نیویورک پس از مناظره با هیلاری کلینتون در جمع هوادارانش سخنرانی کرد

آگهی

برنی سندرز، نامزد دموکرات در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا در زادگاهش، نیویورک پس از مناظره با هیلاری کلینتون در جمع هوادارانش سخنرانی کرد.

آقای سندرز در جدول رقابت درون حزبی بر سر کسب نامزدی دموکرات ها در انتخابات پیش رو، در فاصله ای نه چندان زیاد پشت سر هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین ایالات متحده آمریکا است. با این همه دریافت کمک مالی خانم کلینتون از بانکهای وال استریت از سوی رقیب زیر سوال رفته و این فاصله کوتاه تر شده است.

از سوی دیگر دونالد ترامپ، ثروتمندی که اکنون در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان از دیگر رقبا پیشی گرفته است به نظر نمی رسد بتواند در شهرهای بزرگ از اقبالی نظیر نتیجه ای که در شهرهای ایالت های شمالی به دست آورد برخوردار شود.

سناتور تد کروز نیز وعده داده که حزب جمهوریخواه را برای شکست ترامپ و پیروزی نهایی خود متحد خواهد کرد. او که در مریلند و در آستانه رای گیری نیویورک توسط رقیب پیشین اش، کارلی فیورینا معرفی شد، در جمع هوادارانش، به هیلاری کلینتون نیز حملاتی لفظی کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها