شکایت خانواده قربانیان جرمن وینگز از یک مرکز آموزش هوایی در ایالات متحده

شکایت خانواده قربانیان جرمن وینگز از یک مرکز آموزش هوایی در ایالات متحده
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

خانواده قربانیان پرواز جرمن وینگز شکایتی علیه مرکز آموزش هوایی گودیر آریزونای آمریکا به دادگاه ارائه کرده اند چرا که به ادعای رسانه های آمریکایی،

آگهی

خانواده قربانیان پرواز جرمن وینگز شکایتی علیه مرکز آموزش هوایی گودیر آریزونای آمریکا به دادگاه ارائه کرده اند چرا که به ادعای رسانه های آمریکایی، آندره آ لوبیتز، کمک خلبان پرواز جرمن وینگز که عامل سقوط هواپیمای مسافربری و مرگ ۱۵۰ مسافر و خدمه پرواز بود، پیشتر در مرکز آموزش هوایی آریزونای ایالات متحده آموزش خلبانی دیده است.

به گزارش شبکه سی بی اس این خلبان آلمانی ماهها در سال ۲۰۱۰ در این مرکز آموزش هوایی تعلیم پرواز دیده است بارها بدلیل مشکلات روحی و روانی و افسردگی شدید دوره آموزشی را ترک کرده است. مرکز آموزش هوایی آریزونا یکی از مهمترین مراکز آموزشی لوفتانزا در ایالات متحده است. خطوط هوایی جرمن وینگز یکی از زیر مجموعه های لوفتانزا محسوب می شود. خانواده قربانیان پرواز جرمن وینگر که از سوی کمک خلبان آندره آ لوبیتز عمدا در رشته کوههای آلپ فرانسه پس از برخورد به کوه منهدم شد، امیدوارند تا انتقال شکایت به ایالات متحده شاید بتواند حق قربانیان این فاجعه هوایی را دریافت کنند.

خانواده قربانیان شرکت لوفتانزا را محکوم می کنند با دانش کامل از اینکه خلبان این شرکت مشکلات پیچیده روحی و روانی دارند به او اجازه پرواز با هواپیماهای مسافربری داده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اوج دوباره راست افراطی در آلمان چگونه رخ داد؟

ارزیابی‌های اطلاعاتی آلمان؛ «روسیه برای حمله به بخشی از قلمرو ناتو در سال ۲۰۲۶ آماده می‌شود»

ماکرون: گزینه حضور نظامی غرب در اوکراین فعلا مطرح نیست