لوران بلان: بازی با منچسترسیتی قرعه آسانی نیست

لوران بلان: بازی با منچسترسیتی قرعه آسانی نیست
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در ادامه دور رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ چهارشنبه (به وقت تهران) پاری سن ژرمن در استاد دو فرانس از منچسترسیتی پذیرایی

آگهی

در ادامه دور رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۱۵ چهارشنبه (به وقت تهران) پاری سن ژرمن در استاد دو فرانس از منچسترسیتی پذیرایی می کند.

شاگردان لوران بلان که از چند هفته پیش قهرمانی خود را در لیگ فرانسه قطعی کرده اند با اتکا به ستاره هایی نظیر زلاتان ابراهیموویچ و دی ماریا و البته در غیاب وراتی و پاستوره مصممند کار را در خانه تمام کنند. البته مربی آنها قرار گرفتن در برابر «من سیتی» را قرعه آسانی نمی داند.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «همه تیمها دوست داشتند به دو غول فوتبال اروپا یعنی بایرن و بارسلونا برنخورند. می توان رئال مادرید را هم به این لیست اضافه کرد. وقتی چنین قرعه ای به نام ما نیفتاد فکر می کنم که جو طوری شد که هم شما رسانه ای ها و هم هواداران پاری سن ژرمن گفتند که چه قرعه راحتی! ولی اصلا اینگونه نیست.»

در آن سوی میدان شاگردان مانوئل پلگرینی قرار دارند که حاصل تلاششان در ۶ بازی اخیر، ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست بوده است. با توجه به پا به توپ شدن مجدد جو هارت، روحیه آبی های منچستر دو چندان شده است هر چند به احتمال زیاد توره در این بازی غایب خواهد بود.

فارغ از شبیه بودن شیوه بازی دو تیم، منچسترسیتی برای نخستین بار است به این مرحله صعود می کند در حالیکه پاریسی ها، چهارمین حضور خود در یکچهارم را تجربه می کنند.

در بازی دیگر رئال مادرید در آلمان با ولفسبورگ روبرو می شود. ولفسبورگی ها در آخرین دیدارشان در بوندسلیگا باخت سنگینی را برابر بایرلورکوزن تجربه کرده اند و با توجه به جایگاهشان در جدول مشکل بتوانند به رقابتهای مقدماتی فصل آینده لیگ قهرمانان صعود کنند. به همین دلیل ساده آنها می آیند تا در خانه حداکثر امتیاز را از رئال مادرید بگیرند.

اما اسپانیایی ها روی کاغذ برتری فاحشی نسبت به حریف آلمانی خود دارند. مضاف بر اینک، کهکشانی ها سرمست از پیروزی شیرین در ال کلاسیکوی نیوکمپ، انگیزه دو چندانی برای فتح لیگ قهرمانان پیدا کرده اند. کریستیانو رونالدو بیش از هر زمان دیگری آماده است و زین الدین زیدان هم نشان داده در مهره چینی، مربی قابلی است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پانصد روزمانده به المپیک پاریس همچنان ورزشکاران روس و بلاروس بلاتکلیفند

کشتی ازبکی «کورَش» در پاریس؛ ورزشکار زن آلمانی غوغا کرد

جودو؛ چهار طلا برای تیم ژاپن در روز آغازین گرند اسلم پاریس